Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Idag lördag sänds del ett på SVT kl 16:05. Tror den finns på svtplay också. Nån som ska titta? Ni som redan har sett den på svtplay...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: Motacilla
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 816
Senast: vtok
·
Hemmet Jag har en uppfart som jag skulle vilja sätta en grind för, ev med någon typ av låsanordning. Jag har inte bott med grind innan, blir...
2
Svar
29
· Visningar
3 464
Senast: Guldaskig
·
Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
2 002
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Jag är a) djävligt trött på Mälardalsvinter, b) vill bo vid havet och c) har en allmän livskris till följd av långvarig stress på jobbet...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Myrten
·
Mat Anländer med tåg till Västerås 19.30 och ska bo på Hotel Plaza. Vet ni något OK matställe där emellan man kan äta på? Behöver inte vara...
Svar
17
· Visningar
1 445
Senast: sjoberga
·
Hemmet Hej Jag har nyligen sett programmet Allt för Sverige. Tyckte mycket om det. Om jag förstod saken rät var denna "omgång" ett...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Emtherlia
·
Samhälle Då har alla 80+ fått att de ska få ta spruta 4, när tror ni att de andra åldersgrupperna får? Såg också om ett nytt proteinvaccin...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 977
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler App som inte syns på skärmen - skrivbordet. Det är så irriterande att ha en app men som inte syns. Vad har jag gjort? Och hur får jag...
Svar
6
· Visningar
574
Fordon Har använt Google maps och är generellt nöjd med den men skulle vilja kunna välja olika alternativ ex. Kortaste väg/snabbaste väg...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: Badtz Maru
·
Mat Snart är det Våffeldagen. Hur gör ni era våfflor? Jag brukar följa ett recept innehållande smör, mjölk, vetemjöl, bakpulver, salt och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 736
Senast: em76
·
Kropp & Själ Det har gnagt i mig i ett antal trådar att det enda viktiga i livet är tak över huvudet och mat på bordet, men att den personliga lyckan...
17 18 19
Svar
361
· Visningar
14 347
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hej, hur gör man för att hitta energi att träna? Jag borde verkligen träna för att stärka min kropp osv. Men när jag inte får till det...
2
Svar
26
· Visningar
1 584
Senast: Krans
·
Juridik & Ekonomi En kluring som jag inte riktigt kan lista ut...men någon här kan säkert :) ! Jag såg en företagsbil med en dekal som bestod av...
Svar
1
· Visningar
495
Samhälle Som en utomstående får jag lite rapporter från familj och vänner i Sverige och läser ju här med. Tänker främst på elpriser och nu...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
23 036
Senast: Kratus
·
IT & mobiler Vilka hörlurar ska jag köpa till min android smartphone? Jag vill ha möjlighet att ha hörlurar i och lyssna på något (t.ex. ljudbok)...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Morrar ilsket när jag inser att 1: jag har ngn slags liten blödning (trodde liksom mensen hade gett upp efter som det gått nästan 3...
Svar
2
· Visningar
1 009
Hemmet Vad föredrar ni? Hurdan ska jag ha till mitt nya badrum?
2 3
Svar
44
· Visningar
2 589
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Är det normalt? Har alltså inte ont innan eller så, utan efter att det första har kommit ut, då känns det som att magen liksom försöker...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 989
Tjatter Jag passerade ett par skåpbilar med den här loggan i stort tryck över hela sidan häromdagen: Kanske inte ett företagsnamn eller...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 408
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp