Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kläder & Bli fin
Finns det nån här som har koll på barfotaskor/minimalistiska skor?
Jag har börjat fundera på det framför allt nu efter att jag fått...
Kropp & Själ
Enligt Sofia kommer det att bjudas på ett och annat. Ja vad kan det vara? Vad kommer det hela att gå ut på? Kommer det ens att vara sevärt?
Juridik & Ekonomi
Hej! Vi har köpt en lantbruksfastighet och som ja kan läsa mig till så blir det automatiskt en enskild firma, eller hur funkar det? Hur...
Juridik & Ekonomi
Jag fick precis veta av Tanka (Bildeves mackar) att priset som står på deras automater är ett redan rabatterat pris. Ordinarie pris står...
Kropp & Själ
Efter att upprepade gånger ha försökt boka tid med dietist på min VC men det visat sig vara alltför omständligt funderade jag på om det...
Trädgård & Växter
Hittade kluster av denna på betet. Gillar formen o färgen mycket. Men lyckas inte identifiera (är heller ingen fena på floran). Nån som...
Juridik & Ekonomi
Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
Trädgård & Växter
Överväger att odla i en zinkbalja i sommar. Jag hittar en massa om att zink är giftigt när jag googlar, men inget om huruvida baljan kan...
Kläder & Bli fin
Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.