Ja, men fan det är svårt att be om hjälp
Ja, det kan man lugnt säga att det är! Är tacksam för att jag har dom föräldrar jag har!
Tack!
Ja exakt, det gäller ju att hålla sig undan vilket ibland är lättare sagt än gjort. Har sedan tidigare (något år tillbaka) slutat följa vissa sidor/företag på fb och insta för att inte lockas att köpa tyger och mönster vilket är min svaghet, men jag ska nog ta ett ryck och sluta följa nya konton igen.
Testade förra månaden att sänka mobilen från 15 GB till 4, det gick inte mer än knappt 2 veckor innan trafiken var slut
så nu har jag ökat till 8 GB och ska se om det fungerar bättre (175 kr mån istället för 225), gymkortet avslutat förra mån, jag skulle kunna ta bort Spotify (99 kr), HBO (89 kr) och storytel (179 kr) men det är tjänster jag använder hela tiden + att det är så små summor tycker jag
däremot att skärpa till mig med typ godis till mig och leksaker åt hunden kan jag def göra
Ja verkligen
så tacksam!
Fick dessutom meddelande från SKV att återbäringen är på väg in (14 k), så med dom pengarna kan jag betala av lilla kreditskulden och klippa det kortet med. Sen får helt enkelt dom pengarna som blir kvar ligga som buffert istället för kreditkorten när jag behöver handla mat osv.