Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Hur gör ni vid betalning om man ska sälja en bil, modell dyrare, begagnat på privata marknaden? När summorna liksom rör sig om ca 100 000?
Juridik & Ekonomi
Exempel:
A (man) och B (kvinna) är gifta och har flera nu vuxna barn inom äktenskapet. Alla står som biologiska i folkbokföringen.
Ett...
Trädgård & Växter
Jag har en närstående som fyller år i dagarna och känner att jag skulle behöva komplettera med ytterligare en present. I princip det...
Juridik & Ekonomi
Jag önskar få er bästa spartips! Vad tycker du är viktigt i ens ekonomi? Är du en spara eller en slösa? Handlar du på faktura eller med...
Skola & Jobb
Inom vilka branscher brukar det vara lättare att få extrajobb eller vikariejobb inom?
Som man inte behöver ha lång utbildning för.
Vilka...
Gravid - 1år Kan tillägga att dottern (idag 5 år 🥳) verkligen inte vill ha ett syskon 😂 Tur att hon inte har något att säga till om! 😉 Jag trodde hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.