Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det normalt? Har alltså inte ont innan eller så, utan efter att det första har kommit ut, då känns det som att magen liksom försöker...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 989
Tjatter Jag passerade ett par skåpbilar med den här loggan i stort tryck över hela sidan häromdagen: Kanske inte ett företagsnamn eller...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 408
Senast: warg
·
Mat Jag fick en smeg mixer/bakmaskin i födelsedagspresent, men vi får inte bort skålen. Man ska vrida moturs men den sitter stenhårt! Har ni...
Svar
15
· Visningar
2 097
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag börjar inse att hur mycket jag än stretar emot, så kommer jag bli tvungen att gå tillbaka och tillbringa så pass mycket tid på...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 266
Senast: Kiwifrukt
·
Kläder & Bli fin Efter att ha varit hemmaråtta under exakt hela pandemin så är jag nu bjuden på större jobbfest i början av maj. Känner mig totalt lost...
Svar
1
· Visningar
677
Fritid Jag behöver köpa en elcykel att transportera barnet i. Eller det är mina föräldrar som behöver den när de ska hjälpa mig att lämna och...
Svar
2
· Visningar
588
Tjatter Har ni sett eller råkat på nån kändis? OBS!! Konserter o liknande räknas ej! Man måste ha sett kändisen i ett annat sammanhang än där...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
35 892
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin En av mina avkommor har låååånga fötter. Det är så svårt att hitta skor som passar. De flesta verkar bara finnas upp till stl 45...
Svar
15
· Visningar
809
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Jag har letat och letat men hittar inget bra ställe att läsa om det här förutom på FASS, några vetenskapliga artiklar och lite Flashback...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 072
Senast: Myrstegen
·
Fordon Jag ska köra min bil mindre och planerar nu hur jag ska ersätta de transporterna. Pga nytt jobb med bättre kollektivtrafik är tillfället...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 512
Skola & Jobb Jag läser till fastighetsförvaltare och står nu inför delen att välja ämne på examensarbetet, men det står still, jag kommer int epå...
2
Svar
20
· Visningar
2 281
Senast: LillaMy84
·
Skola & Jobb Vilken kategori ska man välja? Arbete inom skola och barnomsorg eller arbete med barn i annan verksamhet? 🤔 Jag fotar ju i skolan men...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Hermelin
·
Kultur Min roman har en sida på Instagram, där jag lägger upp inlägg kring boken men också en massa annat som t.ex. handlar om...
Svar
3
· Visningar
706
Relationer Efter ett intressant samtal med vänner om vad rubriken säger funderar jag på hur ni resonerar; ni som är/tidigare har varit i långa...
2
Svar
25
· Visningar
5 530
Senast: Raderad medlem 142449
·
Samhälle Kära vänner jag har blivit erbjuden ett året-runt- jobb i Visby och jag hoppas det finns det någon snäll Buke-människa som kan berätta...
Svar
12
· Visningar
3 422
Senast: sidensvans
·
Kropp & Själ Min gamla våg börjar ge sig så skulle behöva en ny. Har nu haft en mekanisk våg för att slippa lägga fokus på om det är några hekto...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: 95johsv
·
Tjatter Vad tror vi? Hur blir det?
2
Svar
24
· Visningar
1 665
Svar
2 001
· Visningar
204 448
Senast: Tranan
·
Mat Jag minns filbunken min mormor gjorde när jag var liten, ibland riktigt härligt seg och med ett gult (grädde?) skikt på toppen. Hon hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 503
Senast: athena
·
IT & mobiler Någon som är duktig på Canon systemkameror och kan hjälpa mig att sålla bland alternativen? Vill kunna fota hästar, djur och lite...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp