Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Ska på fotokurs där i augusti och har aldrig varit i stan. Är det lätt att hitta där? Hur är det att köra i stan? Rörigt eller lugnt?
Svar
8
· Visningar
712
Senast: movi
·
Mat På gott och ont 😉 Blev väldigt sugen på currysås idag, som den vi fick i skolan. Så det blev det och ris och grönsaker idag. Då...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
13 873
Senast: Lobelia
·
Samhälle Jag och en kompis pratade häromdagen om hur man får fler svenskar att bry sig om miljön. Förr i världen fanns det ju kollo där...
Svar
8
· Visningar
797
Senast: Huggorm
·
Samhälle Var så längesedan jag själv köpte en bostad så jag undrar om detta är vanligt för jag har inte hört något om detta förut. En vän till...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 963
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: xfie
·
Mat Vad säger ni? Både på frukostmackan och till ostbrickan. Just nu är min favorit Kvibille Cheddar :love: Den hade kunnat vara ännu...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 960
Senast: Myzan87
·
Samhälle Andra gången det händer nu. Har väntat och väntat på ett paket, letar tillslut fram kollinr och inser att paketet har legat sen i...
Svar
12
· Visningar
3 736
Senast: Sporthorse
·
Fordon Jag ska sälja min bil, nästan 10 år gammal och värd kanske 75 tkr. Ingen vits att gå via bilfirma, så det är antingen Blocket/Market...
2
Svar
26
· Visningar
1 718
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Detta konstanta elände som man ska dras med varenda förbannade månad och som aldrig bidrar med något positivt överhuvudtaget. Överväger...
2
Svar
26
· Visningar
1 832
Samhälle Stämmer det att det inte finns någon öppen toalett på stockholms central förrän kl 09 på lördagar? 😅
Svar
4
· Visningar
717
Senast: mysboll
·
Mat Fram med de bästa långpannerecept inför bakning åt ryttarföreningen.
2
Svar
32
· Visningar
1 916
Senast: Cattis_E
·
Samhälle SVT har skrivit om hur Ryssland redan nu börjar sin påverkanskampanj. Hur tänker ni att vi bäst står emot denna typ av yttre påverkan på...
2
Svar
22
· Visningar
2 153
Senast: Jeffery
·
Fritid Vi sitter och planerar semestern. Har nästan hela veckan klar förutom mellan Söderhamn och Tännäs. Vad finns det för guldkorn...
Svar
4
· Visningar
514
Senast: sthu
·
Fritid Kan någon kunnig hjälpa mig att identifiera dessa pressarfötter? Jag söker egentligen en för blixtlås men blir glad för en guide till...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har nu sett ovanstående formulering flera gånger på facebook, av olika personer. Tycker det är lite osannolikt att flera personer...
Svar
2
· Visningar
1 153
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag brukar vilja ha så få flikar som möjligt. Just nu sitter jag dock med 28 och kan inte stänga någon av dem (utom möjligen den här)...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 467
Senast: Marvin
·
Trädgård & Växter Vi ska göra en klätterställning mitt i trädgården och tänkte sätta en klätterväxt där. Det är alltså inte mot en vägg utan fristående...
Svar
10
· Visningar
779
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Här någon tips på tandkräm som INTE smakar mint. Dottern avskyr mint men måste börja använda vuxen tandkräm.
2
Svar
32
· Visningar
1 623
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag blev sjuk i covid i februari 2020 och var jättedålig. Idag är jag fortfarande inte bra, kämpar med onormal förlamande trötthet...
Svar
9
· Visningar
938
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Har sett att manga här har fatt sa bra klädtips sa jag provar jag ocksa :) Jag är en "jeans och t-shirt" person som mest klär mig...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka