Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag skulle vilja ha en armbandsklocka med timerfunktion. Typ som de klassiska digitala klockorna men gärna aningens snyggare😆 Har...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 125
Senast: MiniLi
·
Hemmet Nuvarande bäddmadrass är en Tustna från IKEA. Den var jätteskön och bra första året. Nu ser man tydligt vart jag sover någonstans...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: SiZo
·
Hemmet Vad är det för typ av extra säng som tar lite plats när man behöver en säng för ev övernattande gäster? Tanken är att smidigt kunna...
Svar
19
· Visningar
2 675
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har de senaste 10-15 åren haft problem med magen. Dyspepsiliknande, gasig mage osv. Först förstod jag inte vad som triggade det. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 394
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Jag har tänkt att för första gången testa på att odla lite i pallkrage! Har läst att det är relativt enkelt och tacksamt, och jag vill...
Svar
19
· Visningar
2 405
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Har vi någon här som jobbar som kronoinspektör? Jag har sökt jobb som kronoinspektörsaspirant och vill gärna veta mer om hur det är...
Svar
16
· Visningar
3 665
Senast: Eurydome
·
Skola & Jobb Hej alla på buke. Hoppas någon kan ge lite stöttande råd till mig! Läs nedan... Jag har en socionomexamen och valet av den...
2
Svar
25
· Visningar
3 573
Senast: anonymys22
·
Kultur Går sällan på konsert.. Men undrar lite hur de kontrollerar åldern på konserter med 13 års åldersgräns? Inte alla 13 åringar har ju...
Svar
9
· Visningar
4 026
Senast: athena
·
Tjatter Gör ordtestet här https://www.svt.se/special/hogskoleprovet-ordforstaelse-mars-2022/
7 8 9
Svar
177
· Visningar
8 842
Senast: Mineur
·
Svar
2 006
· Visningar
87 334
Senast: Tranan
·
Hemmet Kära Buke! Behöver er expertis! Jag kommer inom kort att flytta till lägenhet (bor i hus nu), och jag behöver rätt omgående köpa en ny...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Destiny_D
·
Tjatter Apropå tråden med högskoleprovets ord. Det finns ett skillingtryck som heter "kors på Idas grav" där den mesta texten är helt...
Svar
18
· Visningar
781
Senast: Takire
·
Hemmet Om man inte har vattenburna radiatorer i sitt hus, vad används då cirkulationspumpen till :confused: ? (Säkert en jättekorkad fråga...
Svar
10
· Visningar
467
Juridik & Ekonomi Sedan jag återupptog min enskilda firma har jag blivit hett villebråd för telefonförsäljare. Mitt företag har inget eget...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: ameo
·
Kultur Finns det fortfarande? Är det någon som har pappersdagstidning och kan visa bild? Ska försöka skriva en egen men hade gärna sett exempel...
Svar
8
· Visningar
950
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Funderar på att prova på laser för hårborttagning på mina ben som inte alls vill bli vare sig rakade eller vaxade utan att orsaka en...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Tonto
·
Mat Inspirerad från en annan tråd 😊 Vad lagar ni för billig, god, mat ? Gärna med kostnad per portion, bilder och recept :d
Svar
17
· Visningar
1 698
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 539
Senast: Grazing
·
Hemmet Jag skulle vilja riva ut vårt badkar innan försäljning av bostaden. Problemet är att det har en kaklad front och jag har ingen aning om...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag har nyligen gjort personlighetstestet 16 personalities och blev Campainger och tycker efter beskrivningen att det prickar in...
2
Svar
30
· Visningar
1 720
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp