Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6-10 här, oräkneliga på mobilen.Jag brukar vilja ha så få flikar som möjligt. Just nu sitter jag dock med 28 och kan inte stänga någon av dem (utom möjligen den här). Hur ser det ut hos er?
Exakt! Liksom rörigt att lämna framme saker.1. Har sällan mer än 1 flik öppen. Kan hända nångång att jag har 2-3 flikar i några minuter men sen stänger jag dem.
Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag. Varje gång jag lämnar Buke exempelvis så stänger jag ner helt. Nästa gång öppnar jag webbläsaren, går in på Buke, läser, stänger ner Buke, stänger webbläsaren.
Ja precis. Blir stressad bara av att läsa om det. Jag kan har flera flikar öppna om jag kollar typ Blocket men så fort jag kollat annonsen så stänger jag fliken. 3-4 flikar kan jag kanske förstå med över 20?! Jag skulle inte hitta nånting då.Exakt! Liksom rörigt att lämna framme saker.
Stor igenkänning. Därav att jag vill ha så få flikar som möjligt, så har jag mindre att förlora
Ja men precis för sidan måste ladda om oavsett så lite förvånande att så många har massa sidor uppe1. Har sällan mer än 1 flik öppen. Kan hända nångång att jag har 2-3 flikar i några minuter men sen stänger jag dem.
Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag. Varje gång jag lämnar Buke exempelvis så stänger jag ner helt. Nästa gång öppnar jag webbläsaren, går in på Buke, läser, stänger ner Buke, stänger webbläsaren.