Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådär gör jag med! Hittar en spännande artikel eller föreläsning som jag sparar till senare. Det passar mig bättre än att bokmärka, men det är typ den funktionen.På mobilen 62 just nu. Ofta börjar jag läsa om nåt, googlar, letar vidare och hittar massor jag vill läsa om ett visst ämne och sen hinner jag inte läsa allt just då så det blir kvar. Nu har jag t.ex. många flikar om Trettioåriga kriget och om hajar ().
På datorn blir det aldrig så många eftersom jag använder den till det jag ska och sen stänger ner.
för mig är det resultat av tips, sökningar, länkade artiklar. En öppen flik är bra inspiration/påminnelse för mig.1. Har sällan mer än 1 flik öppen. Kan hända nångång att jag har 2-3 flikar i några minuter men sen stänger jag dem.
Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag. Varje gång jag lämnar Buke exempelvis så stänger jag ner helt. Nästa gång öppnar jag webbläsaren, går in på Buke, läser, stänger ner Buke, stänger webbläsaren.
Vad gör ni med alla flikar? Jag kollar det jag ska och sen stänger jag.
Jag brukar vilja ha så få flikar som möjligt. Just nu sitter jag dock med 28 och kan inte stänga någon av dem (utom möjligen den här). Hur ser det ut hos er?
Efter min försvunna flik för några dagar sedan (störiga saker-tråden) så kan jag meddela att varken bokmärken eller flikar går helt säkra, tydligenBara 42 just nu. Har fan kämpat mig ner dit och har mängder med bokmärken istället skräcken att tappa bort något...
Just nu två, sällan mer än 4-5. Stänger aktivt och regelbundet ner onödiga flikar både på mobil och dator. Blir bara stressad av att ha för mycket igång samtidigt.
Hur många webbsidor du har uppe just nu, samtidigt.Läst tråden men undrar vad som menas med flikar? Är det sidorna ni menar?
På datorn har jag allting insorterat i mappar utefter kategori.
Efter min försvunna flik för några dagar sedan (störiga saker-tråden) så kan jag meddela att varken bokmärken eller flikar går helt säkra, tydligen
Stor igenkänning. Därav att jag vill ha så få flikar som möjligt, så har jag mindre att förloraJag tänker INTE läsa börjar kallsvettas direkt jag blir minsta osäker på om jag råkat stänga fel flik och klickar hej vilt för att hitta historiken