Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Nån som köpt loss sina glasögon efter abonnemanget hos synsam? Till mig sa säljaren att jag fick behålla glasögonen när abonnemanget är...
Kropp & Själ
Jag tror jag och min partner har en traumatisk bindning. Vi har träffats i flera år men kommer ingenstans vi pratar inte samma språk och...
Trädgård & Växter
Lite konstig rubrik kanske men... Jag bor precis intill en åker där man odlar lök = används mycket växtskyddsmedel. Jag tycker det känns...
Kläder & Bli fin
Hjälp! Jag behöver er buke hjälp.. försöker hitta en klänning till en närstående då hennes nuvarande favorit börjar gå i bitar (säljs...
Kropp & Själ
Hur gör man?
Jag är ledig från jobbet och tänkte städa stallet men Gud så tråkigt! Hur kommer man igång? Jag är the Queen of Procastination…
Juridik & Ekonomi
Jag har ofta funderat över betydelsen av att vara pank.
För mig betyder det att jag inte har råd med basic som mjölk och smör. Jag har...
Kläder & Bli fin
Satt och tittade på Russian doll igår och insåg att jag också vill ha sån snygg skjorta med lite krås och rosett 😁 kanske inte röd, men...
IT & mobiler
Min telefon gav mig den specifika signalen som jag brukar få när jag mottar ett meddelande från snappchat.
På min förra telefon vet jag...
Islandshäst För mjuk är iaf inte min :o. Jag tror att det har väldigt mycket med dagsform (och pilotens självkänsla/mod) att göra om vi kommer få ok...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.