MidnightSoul

Trådstartare
Min telefon gav mig den specifika signalen som jag brukar få när jag mottar ett meddelande från snappchat.
På min förra telefon vet jag att man såg på inloggningsskärmen om jag hade fått ett meddelande från en person jag blockerat och sen existerade det inte när jag gick in på snappchat. Jag har inte fått denna funktion att fungera på min nuvarande telefon.
Går det att se någonstans på snappchat om en person jag har blockerat har skickat ett meddelande till mig?

Det var inte att någon bara började skriva och sen raderade. Jag får notis (med ljud) när någon skriver men de försvinner om de aldrig skickar eller efter de skickat.
Kanske, men ingen utav mina kompisar brukar vara så här morgonpigga. Är mest en jag skriver till snappchat på.

Liknande trådar

IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Tilde789
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 045
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
261
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka