Ja men jag kan ju inte ha alla människor på tillåtna? Jag vill att folk (alla) ska kunna nå mig vid behov. Jag vill bara inte att det ska plinga i telefonen "i onödan"
Om man använder stör ej frekvent så kommer man aldrig kunna nås av andra personer än de man angett som tillåtna. Sjukvården kommer aldrig kunna nå en, andra myndigheter kan inte nå en vid behov, kompisar man inte pratat med på länge (och som då inte finns på ens lista) kommer inte kunna nå en osv osv.
Jag tycker det är en jättebra funktion på natten, inte dagtid.
Det kan man på iphone också. Jag använder stör ej på nätterna och har då bara vissa nummer som kan komma igenom. Men på dagtid vill jag att folk ska kunna ringa eller skicka meddelande till mig vid behov. Jag kan ju liksom inte ha alla människor på undantagslistan. Och som sagt, med stör ej så går inte samtal fram alls. De som ringer kan inte ens lämna röstmeddelande vilket jag tycker blir väldigt knepigt. Inte heller syns det att man har missade samtal.
Jag vet, och så gör jag när det drar igång i någon gruppchatt. Men jag är med i vissa gruppchattar där jag behöver få en del meddelanden, men sen händer det då och då att det drar igång orelevanta saker och då tystar jag den.