Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle uppleva mig fruktansvärt jagad om en vän förväntade sig svar på något helt oviktigt inom några timmar. Det är ju inte så att vuxna människor brukar tillbringa sin vakna tid med att slösurfa och göra ingenting...?
Läser ofta för att kolla om det är något som faktiskt behöver ett svar, är det bara av allmän karaktär får svar vänta tills jag inte har något annat för mig.
Är det av noll praktisk karaktär svarar jag typiskt när jag står i kö någonstans eller om jag sitter i kollektivtrafiken (dvs det är max en timme om dagen man faktiskt kan förvänta sig svar relativt omgående).
Bara om man inte vill bli störd alls?Stör ej är en fantastisk bra funktion
Det här . Så gör jag också, och ser jag att en person inte har öppnat konversationen så tänker jag att hen har inte läst meddelandet/har inte tid att svara just nu/svarar väl när hen får möjlighet. Försöker därför göra så själv också.Har ljud avstängt på jobbet, så jag svarar inte heller direkt, men har jag inte tid så väljer jag inte heller att öppna upp konversationen.
Vet inte vad du har för telefon men man kan göra inställningar i nattläge/stör ej så att vissa personer släpps igenom om de ringer. Jag har inställt att samtal går fram från sambo, mina föräldrar och stallägaren. Meddelanden tystas dock.Tyvärr så används messenger till allt möjligt på vilken tid på dygnet som helst.
För mig är messenger infomationskanal.
I grupper kan det plinga på en hel kväll fram till midnatt med tummar, hjärtan och bara bullshit mess.
Satte min telefon i nattläge from 22,00 för att slippa bli väckt.
Inte populärt när maken tillbringade natten på akuten och jag inte svarade när han ville bli hämtad.
Man kan ju lägga in tillåtna personerBara om man inte vill bli störd alls?
Jag vill kunna bli nådd när det är viktigt. Jag vill inte att telefonen ska plinga hela tiden med oviktiga saker.
Med stör ej kommer folk inte fram på telefonen alls. De kan inte ens lämna röstmeddelande. Iaf på iphone.
Bara om man inte vill bli störd alls?
Jag vill kunna bli nådd när det är viktigt. Jag vill inte att telefonen ska plinga hela tiden med oviktiga saker.
Med stör ej kommer folk inte fram på telefonen alls. De kan inte ens lämna röstmeddelande. Iaf på iphone.
Är jätteenkelt i Messenger att stänga av notiser för en gruppchatt. Det gäller då endast den gruppchatten och man kan välja ifall notiserna stängs av ett visst antal timmar eller för alltid. Så man behöver inte använda Stör ej funktionen.Vet inte vad du har för telefon men man kan göra inställningar i nattläge/stör ej så att vissa personer släpps igenom om de ringer. Jag har inställt att samtal går fram från sambo, mina föräldrar och stallägaren. Meddelanden tystas dock.
Tyvärr så används messenger till allt möjligt på vilken tid på dygnet som helst.
För mig är messenger infomationskanal.
I grupper kan det plinga på en hel kväll fram till midnatt med tummar, hjärtan och bara bullshit mess.
Satte min telefon i nattläge from 22,00 för att slippa bli väckt.
Inte populärt när maken tillbringade natten på akuten och jag inte svarade när han ville bli hämtad.