Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommenterar inte mat, men ovanstående.
Det finns två sorter.
En dyrare som funkar som ett vanligt kylskåp. Kan man t.o.m ställa in till att frysa kylklampar i minusgrader.
Och en billigare, som sänker temperaturen kanske 15 grader (den klarar sällan av det den lovar...) Köpes för 500-1000kr på Biltema, Jula och liknande institutioner.
Den senare är klappkass om man ska sommarsemestra i bil, men kan fungera hjälpligt stående i rum - om nu inte solen tillåts ligga på. Den har dock en egenhet att vilja väsnas, vilket kan inverka på sömnen hos känsliga människor på hotellrum, där hotellgästen och kylväskan tvingas dela rum.
Bonussvar till signatur "Laga mat direkt i vattenkokare": Nej.
Jamen jag vet, jag har haft en annan kylväska som rumskamrat på en likadan vistelse tidigare Utöver oväsendet tror jag fläkten gjorde mig förkyld, fick stänga in den på toaletten för att inte vakna täppt med halsont. Min nya är mer påkostad (vilket jag ska spara in på att inte behöva äta ute!) och har fått lovord.
Var obs på att "Inverter" väskan ger mer kondens som gärna samlas i botten som vatten, så inga papp/pappers förpackningar i botten, om möjligt hitta ett galler som som lyfter alla matvaror 1/2 till 1 cm över botten.
Finns det pulvermos med smak av bea? Jag var på väg att fråga varför, men insåg att det nog finns fördelar med det också! Men ... är det gott?!
Har hotellet inte en helt vanlig kyl att låna ut? Vi har ett flertal hos oss, bara man frågar.Jamen jag vet, jag har haft en annan kylväska som rumskamrat på en likadan vistelse tidigare Utöver oväsendet tror jag fläkten gjorde mig förkyld, fick stänga in den på toaletten för att inte vakna täppt med halsont. Min nya är mer påkostad (vilket jag ska spara in på att inte behöva äta ute!) och har fått lovord.
Har hotellet inte en helt vanlig kyl att låna ut? Vi har ett flertal hos oss, bara man frågar.
Jag själv använder inte snabbhavregryn, men andra kan ju tycka bättre om det ifall man vill att de ska bli mer mosiga.@MiaMia Snabbhavregryn har jag aldrig hört talas om, men det låter som en lovande ny bekantskap, ska testa soppgrejen
Huel Korma är som en gryta, jag klarar inte heller shakes, smakar kokos, chili och något russin konstisens som ris med sås. Proteinpulvret är för att förstärka yoghurten och är helt smaklöst.Såklart kom ett korvtips men räk eller skinkost är välkommet pålägg, tack!
Potatissallad och kallskuret är jättegott, fisken också! Det kommer jag äta! Jag skulle kunna förbereda en röra att äta första dagarna, men min lunch är medtagen och tillagas på söndagar så för mycket hemmakockande får det inte bli.
Är tyvärr bottenlös på nötfronten, funkar bara som snacks. En hel måltid skulle bli svindyr
Yoghurt kan jag variera med! Tyvärr har jag svårt att äta bars och shaker och dyl, jag tycker det smakar för syntetiskt tror jag.
Sen en grötfråga och "pasta"fråga, hur kan man tillaga? Jag har provat att ordna nudlar i kastrull genom att ösa över kokande vatten men det blev vidrigt, gojsigare nudlar har jag aldrig ätit. Direkt i vattenkokare, eller går den sönder då? Gröt gillar jag men samma där, är kokande vatten som svalnar direkt i kastrullen tillräckligt för att göra en krämig gröt?
Jajamen! Coop har iallafallFinns det pulvermos med smak av bea? Jag var på väg att fråga varför, men insåg att det nog finns fördelar med det också! Men ... är det gott?!
Jag tror jag har en billig biltema och den funkar hur bra som helst!Kommenterar inte mat, men ovanstående.
Det finns två sorter.
En dyrare som funkar som ett vanligt kylskåp. Kan man t.o.m ställa in till att frysa kylklampar i minusgrader.
Och en billigare, som sänker temperaturen kanske 15 grader (den klarar sällan av det den lovar...) Köpes för 500-1000kr på Biltema, Jula och liknande institutioner.
Samt köp inte större än vad du behöver. Kommer du bara använda 25 liter per vecka, köp en 25-liters.
Den senare är klappkass om man ska sommarsemestra i bil, men kan fungera hjälpligt stående i rum - om nu inte solen tillåts ligga på. Den har dock en egenhet att vilja väsnas, vilket kan inverka på sömnen hos känsliga människor på hotellrum, där hotellgästen och kylväskan tvingas dela rum.
Bonussvar till signatur "Laga mat direkt i vattenkokare": Nej.
”Hur bra som helst” är relativt.Jag tror jag har en billig biltema och den funkar hur bra som helst!
Kl
Alla hotell jag varit på (typ 20 om året) har haft minibar I rummet. Där har jag förvarat alla mina grejer om jag inte har med kylväska.
När jag har bott på hotell längre tid har jag använt minibaren som kylskåp även för matvaror, på en del hotell är de ganska stora. Men tycker att minbarerna för en tynande tillvaro i Sverige numera, man kan inte alls vara säker på att de har en. Betydligt vanligare i USA och Canada t ex (som inte sällan även i övrigt är mer utrustade för långliggare).Har hotellet inte en helt vanlig kyl att låna ut? Vi har ett flertal hos oss, bara man frågar.