När man ska komma igång med något riktigt tråkigt…

Jag kan behöva bestämma att "imorgon ska jag göra x innan jag får göra y (som är en kul grej). Vi städar till exempel på lördag förmiddag. Sen är det hopp och lek hela helgen! 🤪

Enda sättet för mig är att bara gå ut och göra det direkt när tanken dyker upp. Helt utan plan.
-jag gör det om en timma har en tendens att inte alls fungera :(

Iofs kan jag också tänka, den lilla grejen kan jag göra i alla fall. Sedan när man ändå gjort den gör man nästa grej också osv.

Har skurat EN box. Vitt o fint blev det, jag behöver nog inte måla. Resten får bli i helgen...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 478
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25