Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har även hört kafferutor om samma kaka.Jag avskyr det namnet på riktigt.
Och det är ju lite kul egentligen... Visst, det ÄR kaffe i kärleksmums/snoddas/mockarutor/kafferutor men såpass lite att det - i alla fall enligt mig då - bara förhöjer chokladsmaken. Kan inte för mitt liv tycka att de SMAKAR kaffe, eller?Jag har även hört kafferutor om samma kaka.
Inte direkt, endast glasyren som kan smaka lite kaffe, kom på att jag även hört kokosrutor om samma kaka å de är ju lite kokos på toppen om man vill.Och det är ju lite kul egentligen... Visst, det ÄR kaffe i kärleksmums/snoddas/mockarutor/kafferutor men såpass lite att det - i alla fall enligt mig då - bara förhöjer chokladsmaken. Kan inte för mitt liv tycka att de SMAKAR kaffe, eller?
Hear hear!Mockarutor för helvete
Men ja dom är goda även morotskakevarianten
Det är ju genialiskt. INGEN kan störa sig på ett så konkret, beskrivande och jordnära namn.I vissa österbottniska byar kallas den även skämtsamt för brunbeta (brunbit)
Apropå beskrivande namn fick jag flashback till exets mor som kallade hamburgare för "köttkakor". Jag blev dock inte sugen av det namnetDet är ju genialiskt. INGEN kan störa sig på ett så konkret, beskrivande och jordnära namn.
Kaffe med brunbit åt folket! (speciellt åt mig som blev vansinnigt sugen av att läsa här)
Recension sen tack
Jo, det gör det ibland. Framförallt när de gjorts av dem som gillar kaffe och tog lite extra .Och det är ju lite kul egentligen... Visst, det ÄR kaffe i kärleksmums/snoddas/mockarutor/kafferutor men såpass lite att det - i alla fall enligt mig då - bara förhöjer chokladsmaken. Kan inte för mitt liv tycka att de SMAKAR kaffe, eller?