Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter I senaste stormen föll ett av mina syrenträd. Är det lämpligt att göra ved av det? Eller finns det kanske något annat att göra med det?
Svar
18
· Visningar
2 649
Kropp & Själ Jag brukar normalt sett ha mycket god aptit, äta regelbundna måltider och ha regelbundna hungerkänslor. Men sedan ett par veckor...
Svar
14
· Visningar
21 318
Senast: tanten
·
Samhälle Upplever ni att det är ont om behandlingsassistenter, fritidsledare, fritidspedagoger, undersköterskor, personliga assistenter och så...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 312
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag passar på att komma ut som yrkesrelaterat pennfetischist. Jag älskar pennor, och lägger lite för stor summa och vikt vid roliga...
Svar
10
· Visningar
1 566
Senast: Karfitsa
·
Samhälle Här där vi bor har vi stor spridning av omicron vidare med massor av sjuka. De flesta tämligen lindrigt men lokala sjukhuset har inte...
2
Svar
32
· Visningar
2 087
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag skulle vilja köpa en bänkdiskmaskin och har googlat lite men tycker det är svårt. Kanske någon här som har tips? Jag har egentligen...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag funderar på om jag borde börja träna. Men jag undrar lite över vilka effekter träning har på kroppen. Bättre kondition och bättre...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 068
Juridik & Ekonomi Vi behöver fixa fiber i det hus vi köpt. Det är dragit precis till husvägg redan men inte anslutet. Fiberbolaget hävdar att det kostar...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 856
Hemmet Jag går i tankarna om att köpa en ny soffa. Min mamma hävdar med en dåres envishet att man m.å.s.t.e provsitta soffan innan man köper...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 379
Senast: Marvin
·
Hemmet Tar tacksamt emot alla tips om att ha inneboende. Möblering, hur man hittar rätt person, vad som är bra att tänka på, innehåll i ett...
Svar
14
· Visningar
1 697
Senast: Araminta
·
Trädgård & Växter Jag satte mina Zinniafröer alldeles för tidigt - de grodde på EN DAG!!! Nu är de långa och rangliga och det är fortfarande frost här...
Svar
16
· Visningar
1 741
Senast: Hazel
·
Hemmet Vår soffa börjar bli lite däven men vart ska man egentligen leta? Köpa osett på nätet känns inte så lockande, vill ju provsitta och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 436
Senast: Bison
·
  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
51 423
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag funderar på att göra något helt annat ett år, genom att studera men inte studier som handlar om mitt yrke utan något som är kopplat...
Svar
7
· Visningar
812
Senast: manda
·
Mat Jag och min sambo är på besök i GBG. Vi ska äta lunch någonstans imorgon innan vi åker hem. Han vill hemst gärna ha fisk och jag vill...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Fille
·
Fritid Pappa fyller 70 år i maj. Han vill inte ha ngn överraskningsfest eller så men jag vill gärna ge honom en fin present. När han fyllde 60...
2
Svar
31
· Visningar
3 503
Senast: Myrten
·
Trädgård & Växter Jag lyckades till min stora glädje få tag på tomatfrön från Carmel Bella Farms i USA! De postar inte utanför staterna så de ligger och...
2
Svar
36
· Visningar
2 140
Senast: Fruentimber
·
Fordon Jag står i valet och kvalet om att köpa ny bil och undrar lite vilken som är det bästa köpet. Jag ska bilen som vardagsbil och köra...
2
Svar
37
· Visningar
6 977
Senast: Fetaost
·
Kläder & Bli fin Har provat flera olika modeller av träningstigts och flera har varit helt hopplösa i midjan. I affären sitter de bra men efter en stund...
2
Svar
28
· Visningar
2 335
Senast: Regnbågen
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 365
Senast: mrkarisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp