Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag vill börja med att säga att jag inte skadade mig. Jag cyklade på grusuppfarten till arbetsplatsen och råkade hamna i ett hål så...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 693
Senast: Lutten
·
Kropp & Själ Jag skrev ett inlägg i februari om att jag blev dålig i magen en kväll och inte riktigt visste om det var ett skov på gång eller inte...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Sazlight
·
Kläder & Bli fin Under mina senaste 7 år på arbetsmarknaden har jag haft det enkelt med kläder. På de djurrelaterade jobben har jag bara behövt klä mig...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 122
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Idag är det mördarsnigelns otursdag! Meningen att dagen ska ge en omfattande attack på detta odjur. Den heter också officiellt...
2
Svar
26
· Visningar
1 554
Senast: Nahar
·
Samhälle Jag undrar om det finns ”psykiskt sjuka” boende med personal dygnet runt? Funderar mycket på framtiden och inser att jag inte kommer...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 070
Kropp & Själ KD. Vi ger den kriminella ett viktig jobb, som till exempel partiledare. Då kommer de inte att ha tid och lust med rättegång utan...
Svar
3
· Visningar
499
Senast: golit
·
Samhälle ... och håller på att bränna _alla_ sina sociala broar. Det går inte föra ett samtal om någonting utan att det ska dras upp att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 474
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Yrket fascinerar mig. Inget jag själv skulle vilja bli. Men jag är ändå nyfiken på ni som jobbar som psykologer. Vad är det som gör att...
2
Svar
29
· Visningar
4 098
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har ofta svårt att somna och brukar då lyssna på ljudbok med timer. Nu är den senaste bokserien jag lyssnade på slut, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 401
Juridik & Ekonomi Rättegången har ett enormt intresse. Sänds live överallt. Hur tror ni det går för Johnny och Amber. Vem vinner? Tänk om Camille brädar...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
10 022
Senast: Smoothi
·
Tjatter Vilka är ni med i? Om ni har bytt poäng mot något vad kan man då välja på och vad valde ni? Vilken är den generösare kundklubben ni är...
Svar
3
· Visningar
643
Mat Hej Jag har nio arbetskamrater som vill ut och äta på tisdag. I närheten av Scandic Park i Stockholm. Jag har ingen anning om vart vi...
Svar
6
· Visningar
800
Senast: Acto
·
Fritid Vi ska ut och åka och på vägen hem tänkte vi passa på att se lite nytt! Vi har aldrig varit där jag markerat på kartan - vad får vi...
Svar
18
· Visningar
929
Senast: Jenka
·
Tjatter Frågan står ju i rubriken, så eg är det inte mycket att skriva här. Ni som är här, vilken camping är ni på? Vilka band har ni sett och...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: Mirre
·
Mat Da Mörph har upptäckt BBQsås efter 40 år. Har som av en händelse fått härligheten som sideorder till steak och på burgare från...
2
Svar
25
· Visningar
1 675
Senast: Rita
·
Mat Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke. Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: MayGrace
·
Skola & Jobb Jag tror att det kan finnas personer på forumet som sitter i rekryterande befattningar eller som själva har personlig assistans. Vad...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Red_Chili
·
Fritid Lifta -det gör nästan ingen nuförtiden. De enda brukar vara utländska ungdomar som luffar runt i Sverige om sommaren. Det är helt ute...
2
Svar
29
· Visningar
2 395
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag har svenska som modersmål och tycker om att skriva, både skönlitterärt och skoluppgifter och skulle därför vilja utveckla mitt...
Svar
2
· Visningar
766
Trädgård & Växter De hör fåglarna väsnas rejält de senaste kvällarna och finns i MASSOR i träden och på fälten. Vad kan det vara för sorts fågel...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Kadi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V