Det står ju ingenting om hennes relation till JD i artikeln det enda som refereras är att the sun gjorde henne till huvudfokus för ämnet och att hon fick mycket hat för det.Artikeln är förtal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står ju ingenting om hennes relation till JD i artikeln det enda som refereras är att the sun gjorde henne till huvudfokus för ämnet och att hon fick mycket hat för det.Artikeln är förtal.
Hon erkände själv dels att hon skrivit artikeln, vilket förnekades i början av rättegången, samt att den handlade om honom.Det står ju ingenting om hennes relation till JD i artikeln det enda som refereras är att the sun gjorde henne till huvudfokus för ämnet och att hon fick mycket hat för det.
Jag såg den, lite kontrast mot Elaines framträdanden.Var det nån här som såg On Today Show där man intervjuade Camille och Ben. Måste säga att dom är skarpa dom hade verkligen svar på tal hela tiden ang caset
Jag tror att Elaine redan från början insåg att Amber skulle förloraJag såg den, lite kontrast mot Elaines framträdanden.
Det står ju ingenting om hennes relation till JD i artikeln det enda som refereras är att the sun gjorde henne till huvudfokus för ämnet och att hon fick mycket hat för det.
Var det nån här som såg On Today Show där man intervjuade Camille och Ben. Måste säga att dom är skarpa dom hade verkligen svar på tal hela tiden ang caset
Jag läste nyss att eftersom Johnny vann i USA så vill ha försöka sig på en Appeal in UK. Kan ju bli dyrt för Amber
Jag tänker att om Amber fälls för att ha ljugit så kan Johnny möjligen utnyttja det som förtal vid ett senare tillfälle. Blir kanske mer jobb för CamilleAmber är inte en del av målet i UK. I UK var det tidningen The Sun han stämde för förtal. Amber var bara vittne i UK rättegången. Möjligtvis kan hon råka illa ut om UK-domstolen bestämmer sig för att att åtala henne för mened men den biten har Johnny inget med att göra. Det är helt en fråga för det brittiska rättväsendet.
Jag tänker att om Amber fälls för att ha ljugit så kan Johnny möjligen utnyttja det som förtal vid ett senare tillfälle. Blir kanske mer jobb för Camille
Det är ju det vi får se när snöbollen börjar rullaDå måste ju UK bestämma sig för att åtala henne för mened. Jag har inte hört nåt om att det är aktuellt.