Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säkert inget fel, men enligt mig är lädet lite obehagligt med vuxna som sitter och tittar barnprogram (om man nu inte råkar ha barn). Speciellt märkligt när det blir ens första filmval med en person man knappt kännerVad är det för fel att äta vid ett litet soffbord och se på Disney
Säkert inget fel, men enligt mig är lädet lite obehagligt med vuxna som sitter och tittar barnprogram (om man nu inte råkar ha barn). Speciellt märkligt när det blir ens första filmval med en person man knappt känner
Tänker du på Zach () & Mindy ()?Någon som kollat den amerikanska versionen som finns på play? Har du en fundering där nämligen som relaterar till Märthas kuddmur…
Nej jag tänker på när Jessica skojar med Austin på bröllopsnatten om att sätta upp just en kuddmur i sängen mellan dom.Tänker du på Zach () & Mindy ()?
Ja just det jag glömde att hon skojade om det, men det var inget nytt koncept för mig, känner dock igen det som en barnslig barngrej, så min tanke när Jessica skojade om det var just att de skrattade om det för det är ju inget vuxna gör (bassilusker, Min side och Din sida).Nej jag tänker på när Jessica skojar med Austin på bröllopsnatten om att sätta upp just en kuddmur i sängen mellan dom.
Har aldrig hört talas om något liknande innan Märtha introducerade begreppet för mig nämligen så antar att det inte är vanligt att folk sover såhär (när man tvingas dela säng)? För mig känns det då som att produktionen kan ha introducerat idén för Märtha…