Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ot på sätt och vis, men jag chansar. Är hemma pga influensa och orkar inte göra mer än titta på tv. Har nu tittat klart på svenska GVFÖ. Såg att det fanns några säsonger av den australiska varianten på tv4play: Vilken säsong rekommenderar ni?
Det var fasen det bästa med hela säsongen. Att han insåg att det inte var ok att bli behandlad så.Adam däremot fick ryggrad och sa ifrån!
Måste missat just detta!Nej Andreas, han är ju fenomenal när han själv håller i kameran. Som i dagens avsnitt när han filmade han och Selma på skogspromenad, när kameran tog in några vindfällor, så säger han med sin lugna trygga röst ”ja, här är vi på skogspromenad, Selma tyckte det var för många träd så hon tog ner några”
Ja, tack och lov att Adam lämnade!Men herregud att Elsa skall fortsätta vara så jäkla dryg. ser början på sista avsnittet och fy farsan alltså.
Jag tyckte annars att Magnus tinade upp lite nu i sista avsnittet. Men det var tydligen bara tillfälligt.Magnus trycker till Hector igen på sitt instagramkonto. För att Hector har "eldat på allt hat" i varje inlägg. Känns som att han bara måste försöka framställa sig som "en nivå högre" även här.
Man blir lite fundersam om det bara va för att rädda ansikte. Han har nog inte missat hur folk har reagerat på honom. Om det är så landet ligger så är det sjukt manipulativt. Jag blir ytterst fundersam.Jag tyckte annars att Magnus tinade upp lite nu i sista avsnittet. Men det var tydligen bara tillfälligt.
Men herregud. Här är det han skrev självinsikt. Noll.
Jag sitter här och tänker "HUR DÅ?". Han var anti från dag 1. Han blev så jäkla kränkt över Hectors skämt i bilen på bröllopsresan redan. Han är en sån person som man märker verkligen kan skapa en jobbig stämning, det märkte man redan då. Har själv varit runt såna personer, och det är verkligen fruktansvärt jobbigt, man känner man kliver runt på äggskal. "sa jag nu något fel" etc. Jag känner lite självinsikt hade suttit fint på denna mannen."Jag var villig att ge allt till någon". Eller att ge inget om det var till Hector.
Precis."Jag var villig att ge allt till någon". Eller att ge inget om det var till Hector.
Älskade kommentaren vid köksbordet. ”Här kan man sitta och ha trevande samtal”Måste missat just detta!
Höll på plocka samtidigt
Däremot tycker jag Adam är rolig nu när han är mer avslappnad. Bara ”visningen” av lägenheten kändes klockren
Han är helt otrolig. Jag har också läst hans kompis försvarstal. Kompisen som säger att de såg direkt att det här är inte en matchning eller att M står över någon intellektuellt bara att säga så säger rätt mycket om vem man är och vilka man har runt sig. Snubben har en miljon bilder på sig själv i olika poser och inget annat på sin IG. Bara där tycker jag det är ganska narcisistiskt.Men herregud. Här är det han skrev självinsikt. Noll.
Håller med - och sen Elsa som blir sur som en barnunge för det var ju HON som skulle göra slut ju. TypJag gillar Adam så mycket och är så glad att han insett hur han behandlades och att det inte var okej.