Om du inte redan hört det i inboxen får jag göra ett nytt försökKan du lägga ut det som spoiler då?
Enligt Fetaost ligger Niklas lägenhet i Örebro på hemnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte redan hört det i inboxen får jag göra ett nytt försökKan du lägga ut det som spoiler då?
Angående samma parOm du inte redan hört det i inboxen får jag göra ett nytt försök
Om du inte redan hört det i inboxen får jag göra ett nytt försök
Angående samma par
Både Niclas och Ninnis lägenheter ligger ute, länkar till dessa ligger under Flashback och jag har vart in och kollat, de stämmer att det är deras lägenheter. Så snart bor de på samma ställe i nyköpt bostad =)
Det var min tanke med... Vi får kanske veta mer på torsdag i "vad hände sen" avsnittet ? =)Haha intressant! Då får man väl gissa på en sommarbebis där
JaFår man sluta med att täcka allt i spoilers nu såhär fyra dagar efter programmet sändes?
Får man sluta med att täcka allt i spoilers nu såhär fyra dagar efter programmet sändes?
Undvikit tråden tills nu. Såg de två senaste avsnitten igår.
Hade till skillnad från de flesta nog sett mer av paj paret än de andra. Inte för att de är så himla underhållande att titta på men de pratar så konstigt med varandra (bra exempel här i tråden innan på en typisk konversation) och är så kära.
Att Elsa och vad hette han nu igen sa ja till varandra var otippat.
Tänkte att iaf Elsa skulle säga nej
Bättre än förra säsongen tycker jag. Såg inte klart det då.
Mycket förvånad också. Ganska övertygad om att det skulle bli ett Nej för henne.Trodde inte heller Elsa skulle säga ja. Hon känns så himla negativ till Adam.
Det trodde jag också med exakt samma inparametrar som du nämner.Jag trodde alla skulle svara ja.
Angående Elsas ja: För att de hade sex som hon hyllade och sett Adams fina kontor. Hon började se potentialen och har utvecklats lite.
Däremot tror jag inte ett ögonblick på att det ska räcka för att det ska funka mer en max några månader extra. Hon vägrar lämna Göteborg och hon kommer aldrig orka med ett distansförhållande. För jag antar att de inte flyttar ihop permanent på studs.
Jag tycker Andreas har fått väldigt lite plats. Väldigt mycket har handlat om Selma. Hennes känslor, kriser och liv.Är inte förvånad över besluten men tror bara på paj-paret.
Hoppas järvsökillen hittar någon. Tycker verkligen han verkar vara fin.
Håller verkligen med! Han har känts så glad och som att han tycker att han växt som person men jag har svårt att se det? Det är såklart jättefint att det känns som att han kanske blivit mer "avslappnad" och fått en mer relaxed syn på tid och liknande grejer, vilket han verkar känna är en jättebra och ny grej, men han har varit så osynlig! Verkligen så mycket om Selma och hennes behov och jag tycker att experternas kommentarer också har handlat hela tiden om vad Andreas borde göra för att Selma ska känna si och så, men Andreas och hans behov då?Jag tycker Andreas har fått väldigt lite plats. Väldigt mycket har handlat om Selma. Hennes känslor, kriser och liv.
De var en ynka helg i Järvsö. Resten hos henne.
Han verkar genuint glad i henne. Men jag hoppas verkligen att han får mer plats i relationen irl än vad man fått se på Tv.
Jag tycker coacherna varit nästan osynliga i år, ibland har de kommit in och sagt nån klyscha och ibland ett märkligt råd och sen ingenting.Över lag så tycker jag coacherna har gett väldigt märkliga råd i år. Både Adam och Andreas tycker jag har kommit helt i skymundan och fokus lagts på deras parter. Tycker de har blivit lite överkörda av coacherna.
Magnus och Hector tycker jag blev överkörda båda två med helt stollig råd att försöka mer och vara mer fysiska när ingen av dem kände attraktion. Jag tror det snarare drev på deras haveri.
Eller så är det sjukt konsigt klippt av SVT.