Gift vid första ögonkastet 2024

Ot på sätt och vis, men jag chansar. Är hemma pga influensa och orkar inte göra mer än titta på tv. Har nu tittat klart på svenska GVFÖ. Såg att det fanns några säsonger av den australiska varianten på tv4play: Vilken säsong rekommenderar ni?

Ot på sätt och vis, men jag chansar. Är hemma pga influensa och orkar inte göra mer än titta på tv. Har nu tittat klart på svenska GVFÖ. Såg att det fanns några säsonger av den australiska varianten på tv4play: Vilken säsong rekommenderar ni?
Ingen. Se den Norska ist. Mer likt Svenska. Tom USA är bättre.

Magnus kompis som försvarar honom på hans instagram 😅. "Magnus är på en helt annan nivå intellektuellt". Var det bara jag som inte märkte det? Och tydligen gjorde Hector bort sig direkt med sången på bröllopet, han gjorde det inte bra och saknade självinsikt.

Kul människor Magnus och hans vänner verkar vara 👍
Såg det med och mådde dåligt. Vilken nivå är det? att nedvärdera och trycka ner andra för man själv borde hanterat saker i terapi. Dessutom en person som har 10000 selfies på sin instagram och inget annat har nog inte så jäkla hög nivå ändå tycker jag O_o

Alltså sista programmet 🥲
Andreas- vilken fantastiskt rolig kille han är, han borde bli YouTuber skulle då bli min första prenumeration!

Kan man få en kort sammanfattning av sista avsnittet? Jag behöver förbereda mig på om det kommer blir känslomässigt tufft för jag orkar inte med det just nu 😅

Kan man få en kort sammanfattning av sista avsnittet? Jag behöver förbereda mig på om det kommer blir känslomässigt tufft för jag orkar inte med det just nu 😅
Jag tycker att det var ett jättefint program, jag fick en sådan där go känsla. Mer finstämd bitterhet än rena rama känslostormar!

Andreas? Menar du inte Adam?
Nej Andreas, han är ju fenomenal när han själv håller i kameran. Som i dagens avsnitt när han filmade han och Selma på skogspromenad, när kameran tog in några vindfällor, så säger han med sin lugna trygga röst ”ja, här är vi på skogspromenad, Selma tyckte det var för många träd så hon tog ner några” 😂

Nej Andreas, han är ju fenomenal när han själv håller i kameran. Som i dagens avsnitt när han filmade han och Selma på skogspromenad, när kameran tog in några vindfällor, så säger han med sin lugna trygga röst ”ja, här är vi på skogspromenad, Selma tyckte det var för många träd så hon tog ner några” 😂
Eller när de var på spa och de stod utanför deras rum och Selma, som är kortare, kikade in och sa att rummet var jättefint. Han stod kvar utanför dörren, stirrande in i väggen ovanför dörren: -Ja, jättefint!

Jag har tyckt tidigare att han verkar himla mysigt, han verkligen växte på mig genom serien.

Tycker han verkar så fantastisk rolig och snäll. Verkligen med allt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka