Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag sett senaste avsnittet.
Jag spoilar inget.
Ja, det är inte omöjligt alls att Magnus är på en helt annan nivå intellektuellt sett men att döma av hans ytterst enfaldiga instagramkonto så tvivlar jag på att den nivån är över HectorMagnus kompis som försvarar honom på hans instagram . "Magnus är på en helt annan nivå intellektuellt". Var det bara jag som inte märkte det? Och tydligen gjorde Hector bort sig direkt med sången på bröllopet, han gjorde det inte bra och saknade självinsikt.
Kul människor Magnus och hans vänner verkar vara
Fast kärleksfulla pajparet var ju rena sömnpillret, så jag är rätt glad att man inte fick se ännu mer av dem.Jag är i chock!
Att pajparet skulle fortsätta vara gifta var ju givet, men SÅ roligt.
Men dom andra? Produktionen måste ha vinklat extremt negativt? Eller kanske är det bara jag som uppfattat det så. Men som det framställs satt jag och hoppades på att Adam och Elsa skulle säga nej, för det verkar inte sunt. Har svårt att se att det kommer hålla.
Så glad att Andreas och Selma sa ja, dom verkar så himlans bra för varandra!
Nu känner jag en besvikelse att vi fick följa massa uppförstorat drama istället för kärleksfulla pajparet
Jag tror att man nog hade kunnat hitta mer intressant material med dom. Kändes lite som dom vinklades att framstå som extremt tråkiga medans de andra paren vinklades till massa onödigt drama bara för att lura tittarna.Fast kärleksfulla pajparet var ju rena sömnpillret, så jag är rätt glad att man inte fick se ännu mer av dem.
Det är jag också.Jag är ändå positivt överraskad över både Selmas och Elsas personliga utveckling!
Eller hur!Ja, det är inte omöjligt alls att Magnus är på en helt annan nivå intellektuellt sett men att döma av hans ytterst enfaldiga instagramkonto så tvivlar jag på att den nivån är över Hector
Eller hur!
Hector verkar ha både IQ och inte minst EQ.
Jag gillar honom skarpt
Ja, alltså hur de pratar med varandra.Fast kärleksfulla pajparet var ju rena sömnpillret, så jag är rätt glad att man inte fick se ännu mer av dem.
Glöm inte att de säger detta halvt viskande.Ja, alltså hur de pratar med varandra.
Realistiskt hittepåexempel:
Hon: Jag känner mig liten och osäker ibland.
Han: Vad kan jag göra för att stötta dig när du känner dig liten och osäker?
Hon: Det räcker om finns vid min sida.
Han: Jag vill gärna finnas vid din sida.
Hon: Tack för att du vill det.
Han: Tack för att jag får det.
Lär de sig att prata så av experterna?
Ja, alltså... snark.Ja, alltså hur de pratar med varandra.
Realistiskt hittepåexempel:
Hon: Jag känner mig liten och osäker ibland.
Han: Vad kan jag göra för att stötta dig när du känner dig liten och osäker?
Hon: Det räcker om finns vid min sida.
Han: Jag vill gärna finnas vid din sida.
Hon: Tack för att du vill det.
Han: Tack för att jag får det.
Lär de sig att prata så av experterna?
En deltagares lägenhet ligger på hemnet.Aftonbladet har kollat om några begärt skilsmässa och var var och en är folkbokförd. Så vill man ha det spoilat för sig kan man läsa här.
Selma + Andreas: gifta, bor inte ihop officiellt
Ninni + Niclas: gifta, bor inte ihop officiellt
Elsa + Adam: sökte om skilsmässa i juli som vann laga kraft i augusti
Hm. Vilken konstig spoiler?
Intressant! Om du är bättre på spoilers än jag, berätta gärna.En deltagares lägenhet ligger på hemnet.
Jag är ju inte det men kan pmaIntressant! Om du är bättre på spoilers än jag, berätta gärna.
Gärna!Jag är ju inte det men kan pma
Gärna!