Gift vid första ögonkastet 2024

Håller med - och sen Elsa som blir sur som en barnunge för det var ju HON som skulle göra slut ju. Typ
Ja sambon blev så jäkla sur med 🤣 (tur man har fått sin kille att uppskatta reality tv ;) ) men hela hennes grej med hon blev så jäkla upprörd över han inte var säker på henne och börjar tjafsa om % biten? Bara lägg avvvv. Sa hon inte något i stil med "he's an asshole". Verkar som hon vill att Adam skall lägga framför hennes fötter och låta sig sparkas på. Han skall typ "worshippa the ground she walks on" för hon tycker själv hon är så mycket bättre än Adam. 😑

Ja sambon blev så jäkla sur med 🤣 (tur man har fått sin kille att uppskatta reality tv ;) ) men hela hennes grej med hon blev så jäkla upprörd över han inte var säker på henne och börjar tjafsa om % biten? Bara lägg avvvv. Sa hon inte något i stil med "he's an asshole". Verkar som hon vill att Adam skall lägga framför hennes fötter och låta sig sparkas på. Han skall typ "worshippa the ground she walks on" för hon tycker själv hon är så mycket bättre än Adam. 😑
Har också en sambo som älskar GVFÖ.

När Magnus i två avsnitt i rad ondgjorde sig över Hectors ”teknik” när de hånglade utbrast sambon ”Jag vill också hångla med Hector! Jag är skitnyfiken på hans teknik”

Jag är också nyfiken på denna sensationella teknik som Magnus tyckte var så konstig:angel:

Har haft en kompis som är så lik henne. Alla hennes killar skulle sätta henne på piedestal och avguda henne. Alla gjorde det i början, sen tog det slut. Att som kompis försöka säga nåt om hennes beteende gick inte, alltid hon som var den rimliga och alla andra hade fel 😑. Hon sa t.o.m rakt ut om en "han borde vara tacksam att jag ens är med honom" 🤢

Alltså jag är blindast i stan. Hade missat när jag tittade att en jag känner är med i programmet, hon är Selmas vän som är med båda och provar klänning och är på bröllopet, det är henne Selma pratar med i telefon också. Hon hälsar att Andreas är jättehärlig och de har det bra som sambos här i Malmö :heart
Min kompis berättade att det verkligen är snabba ryck, deltagarna visste inte om att de kommit med förrän två veckor innan bröllopet då de blev uppringda och fick reda på att de blivit matchade och fick frågan om de ville gifta sig med den de matchats med.

Mina tankar efter denna säsong:
Andreas verkar vara en väldigt fin människa och hans uttryck när Selma berättade varför han skulle bli en pappa var så himla fint!
Paj-paret verkar så himla bra tillsammans, och jag tror det är nyttigt för henne att träffa någon som inte har så många gränser. Inte för att på något sätt kliva över hennes, utan för att se att det går att vara öppen för det mesta utan att upplevas som gränslös. Jag känner att jag skulle också vilja vara så trygg med mig själv att jag helt enkelt bara säger ja till allt!
Vad gäller Elsa och Adam så var de en katastrof tillsammans, men jag kan ändå inte tycka att Elsa är en hemsk person. Det finns ju absolut killar som är helt nöjda med att avguda sin flickvän och anpassa sig, men Adam är inte en av dem. Sedan var det väl nyttigt för Elsa att få uppleva hur andra kan uppfatta hennes egenskaper, så hon själv kan bestämma om hon vill ändra på något.
Magnus och Hector kände jag mest att experterna misslyckades helt med och orkade inte engagera mig alls.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka