Jag har ett stort intresse i mina hästar, som bor hemma på min gård. När jag är ledig så vill jag kunna ägna mer tid åt dem - träna, rida långturer eller bara "hänga" i hage och stall. Jag vill också få möjlighet att ägna mig mer åt hunden, ta med honom på kortare utflykter t.ex. till stranden och annat vi inte riktigt hinner i vardagslivet. Ha folk på besök, ta ett glas vin, grilla tillsammans... Så jag vill inte resa bort, jag vill äntligen få njuta av allt jag har hemma när jag är ledig. Det skulle kännas superkonstigt när jag nu lagt ner en massa arbete och pengar för att skapa mig en tillvaro jag älskar att åka bort från den så fort jag blir ledig...
Jag är inte heller speciellt förtjust i resande, gillar inte trängsel, folk, bök och stök som jag alltid tycker att det är på tågstationer och flygplatser. Det finns enstaka resmål jag vill återse, men de är verkligen enstaka. I övrigt har jag rest färdigt.
Jag är inte heller speciellt förtjust i resande, gillar inte trängsel, folk, bök och stök som jag alltid tycker att det är på tågstationer och flygplatser. Det finns enstaka resmål jag vill återse, men de är verkligen enstaka. I övrigt har jag rest färdigt.