Cola zero?
Självklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cola zero?
Jag har ett problem. Jag älskar muggar och hittar ofta fina som jag vill ta med hem, men jag dricker ju varken kaffe eller te Kanske får börja dricka all dryck ur mugg bara så att jag får använda fina muggar??
Jättefina!!Visa bifogad fil 92396
Mina favoritmuggar. Handgjorda, hittade när jag just hade slagit sönder min gamla favoritmugg. De rymmer lagom mycket te (mycket!), är sköna att dricka ur och vackra.
Köpte du på plats eller skickar hon till Sverige?Visa bifogad fil 92396
Mina favoritmuggar. Handgjorda, hittade när jag just hade slagit sönder min gamla favoritmugg. De rymmer lagom mycket te (mycket!), är sköna att dricka ur och vackra.
Hon skickar till Sverige, snabbt och väl inpackat (i alla fall 2013 när jag köpte de här men jag har ingen anledning att tro att det ändrats). Googla på "lepottery" så hittar du henne, och passa på att titta på hennes raku-hästar när du ändå är där. Jag ska inte ha prydnadshästar, men tycker om att beundra dem på bild.Köpte du på plats eller skickar hon till Sverige?
Oh no, mina ögon skulle blöda
Jag har massor av olika glas men jag har flera av varje sort som står noga sorterade i skåpen och jag skulle aldrig ställa fram olika modeller när jag får gäster. Allt måste vara enhetligt
Jag brukar välja tallrik utefter hur den passar färg- och formmässigt till maten. Eller så väljer jag mat utefter den tallrik jag vill äta på.
Jag lovar, jag kommer! Påminn mig bara om att jag inte ska servera mig självHälsar du på mig någon gång (det måste du! ) ska du nog inte titta in i mina skåp...
Där kan jag ändå tycka att det är ashäftigt, det är ju så mycket historia bakom jämfört med någon som har tre muggar från Ikea, två från Rusta, fyra med olika företagsloggor, etcJag med! Majoriteten av tallrikarna är från 1800-talet, det ger verkligen en extra dimension till måltiden.
Så vackra.Jag dricker inte kaffe och minimalt med te... men det hindrar inte mig från att köpa koppar och muggar
Visa bifogad fil 92907
Där kan jag ändå tycka att det är ashäftigt, det är ju så mycket historia bakom jämfört med någon som har tre muggar från Ikea, två från Rusta, fyra med olika företagsloggor, etc
HELT förtjusande....Jag dricker inte kaffe och minimalt med te... men det hindrar mig inte från att köpa koppar och muggar Det finns ju glögg och varm choklad
Visa bifogad fil 92907
Alla är 1800-tal, den längst ner till vänster är yngst (Gustavsberg 1890) och de andra två Rörstrand från någonstans i mitten på 1800-talet.
Så vackra.
Oh no, mina ögon skulle blöda
Jag har massor av olika glas men jag har flera av varje sort som står noga sorterade i skåpen och jag skulle aldrig ställa fram olika modeller när jag får gäster. Allt måste vara enhetligt