Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 245
Kropp & Själ Hur kan man få stopp på dessa grannar som ska ställa sig och tjöta så fort man råkar sitta ute när dom passerar? Jag har noll intresse...
2
Svar
24
· Visningar
2 081
Senast: Youmeoh
·
IT & mobiler Har Facebook, en privat sida och en "företagssida" kopplad till min privata. Nu har jag skaffat en ny mobil, och nu började trasslet...
Svar
0
· Visningar
481
Senast: Ofeigan
·
Tjatter Äntligen har den riktiga sommarvärmen kommit och jag njuter i fulla drag. 😍 Som jag har längtat. Jag mår genuint dåligt av kyla och...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 731
Hemmet Det enda som hjälper permanent Är gyttorp kaliber 12 !!!!!!!!!!!!!🙂🙂🙂🙂
Svar
14
· Visningar
1 132
Fordon Jag funderar på att byta ut min nuvarande elcykel mot en annan modell. Idag har jag en med motorn fram och är väldigt obekväm med hur...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: Skjøldur
·
Fritid Ja, den punkten har jag skrivit upp på min sommarlista! Men, har lite idétorka...! Tar gärna emot tips. Vad hade ni gjort om ni skulle...
2
Svar
23
· Visningar
2 356
Tjatter Min bror gifter sig om några veckor och jag har inte möjlighet (har inte råd att åka 230 mil tur och retur + hyra boende) att närvara...
Svar
16
· Visningar
1 102
Senast: Filura
·
Fritid Vad ska ni göra på midsommar? Verkar bli bra väder med upp till 30grader kanske 👍. Vi ska åka på Göta kanal och bara ha det mysigt och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 154
Senast: Halcyon
·
Hemmet Gah! Vi har ett par sädesärlor som bor hos oss, tror de har varit här tidigare år också, men nu har det slagit slint. Åtminstone en av...
2
Svar
29
· Visningar
7 508
Senast: Marvin
·
  • Låst
Kropp & Själ Rankad nr 18 bland herrsimmarna innan hormonbehandlingen påbörjades, alltså snabb redan då, sen förlorade hon ju collegemästerskapen för...
40 41 42
Svar
825
· Visningar
32 304
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! :) Vet ni hur sjukt det känns att jag börjar jobba imorgon?
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 665
Senast: Tulip
·
Kropp & Själ Funderar när det blev självklart att en vuxen kropp ska vara hårlös? Anser verkligen "alla" att det är äckligt att ligga med någon som...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
16 562
Senast: Eurydome
·
Mat Hur mycket lägger ni på mat varje månad och hur många personer är ni i hushållet? :)
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 688
Fritid Hej! Är det någon här som använder Hövding cykelhjälm? Är det värt det dyra priset? Kör inte bil längre och tänkte börja cykla i...
2
Svar
27
· Visningar
2 523
Senast: Niyama
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte ett par glasögon på specsavers för ett par år sedan som har blivit extremt slitna. Det är nästan som om det är en beläggning...
2
Svar
23
· Visningar
3 291
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Läste Aftonbladets artikel om en advokats ev bedrägeri då de begärt mera pengar än vad de egentligen gjort, och råkade på detta citat...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: Rita
·
Samhälle Var lite osäker på om jag skulle lägga tråden under "katter" eller "samhälle", moderator får flytta om det blir fel. Vi har en...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 262
Senast: Helly
·
Skola & Jobb Funderar på hur jag ska göra. Tycker det var synd att jag inte fick några indikationer på att vi stod så långt ifrån varandra...
Svar
6
· Visningar
1 327
Tjatter Vilken/ vilka dialekt (-er) har du fått höra att du pratar? Jag har fått höra att jag pratar kalmarländska och så var det en som glatt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 964
Senast: rickie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar