Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinka när ni glider förbi om ni är i min ände av kanalen (töreboda)Vad ska ni göra på midsommar? Verkar bli bra väder med upp till 30grader kanske . Vi ska åka på Göta kanal och bara ha det mysigt och äta en klassisk midsommar buffé
Blir nästan lite avis på det där.Vad ska ni göra på midsommar? Verkar bli bra väder med upp till 30grader kanske . Vi ska åka på Göta kanal och bara ha det mysigt och äta en klassisk midsommar buffé
Lät otroligt sköntSka vara hemma, rida, umgås med hästarna, njuta av att vara ledig. Troligtvis är dottern hemma också, så vi kommer nog att grilla en köttbit med lite goda tillbehör och bara ha det lugnt och mysigt. Ingen av oss är särskilt förtjust i sill och vi båda skulle hellre dö än att ses dansa runt en midsommarstång, så hos oss blir midsommar "vanlig långhelg"
Blir nog samma här. Ligger på törk på backen. Men det tar inte mer än 12-16 timmar så sen blir det —- vila.Vi ska köra in höt
Låter varmt att traska i backarna i 30 graders värme men annars mysigt och chappen är ju inte heller fel!Vi drar till Kolmårdens camping, och till Kolmårdens djurpark på midsommar. Att åka iväg över midsommar till någon nöjespark är en mångårig tradition. Var dock exakt 10 år sen vi var på Kolmården över midsommar, brukar mest bli High Chaparall om barnen får bestämma. I år bestämde jag
Låter varmt att traska i backarna i 30 graders värme men annars mysigt och chappen är ju inte heller fel!
Vinka när ni glider förbi om ni är i min ände av kanalen (töreboda)
Visst och alla backar gör det ju inte mindre påfrestande . Ni får säkert en fin dag hur ni än gör . Kul! miljön är ju helt underbar!Haha ja det är dåligt med skugga på Kolmården, men vi sa det att om det blir för varmt så bryter vi och åker till campingen istället för att bada
Ja High chaparall är också bra, vi köpte årskort i år så vi ska åka dit nästa helg igen