Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk så olika det kan vara!Samma här, värmen hjälper nästan bättre än smärtlindring mot värken i kroppen
Är man ledig och kan klä sig hur man vill är det väl ok
Men är man tvungen att jobba i varma kläder i varma lokaler och sen sätta sig i en kokhet bil för att komma hem är det inte roligt
Så jag föreslår vi helt enkelt ger alla ledigt vid temperaturer över 25 grader
Men lite regn behöver vi iblandHelt för ditt förslag och då vill jag ha plus 25 grader från 1 juni till 31 augusti
Ja, det är ju märkligt. Mår du bättre när det är svalare eller är det samma värk oavsett?Tänk så olika det kan vara!
Jag får ont överallt när det är såhär varmt
+1 på detHelt för ditt förslag och då vill jag ha plus 25 grader från 1 juni till 31 augusti
Mycket bättre när det är runt 20Ja, det är ju märkligt. Mår du bättre när det är svalare eller är det samma värk oavsett?
Håller med helt. Jag kan ha shorts i jobbet, men då kan jag inte stå på knä. Och solen kommer jag inte alltid undan i jobbet heller. Vore skönt att slippa jobba när det är för varmt.Är man ledig och kan klä sig hur man vill är det väl ok
Men är man tvungen att jobba i varma kläder i varma lokaler och sen sätta sig i en kokhet bil för att komma hem är det inte roligt
Så jag föreslår vi helt enkelt ger alla ledigt vid temperaturer över 25 grader
Jo samma har. Även om jag föredrar höst och vinter av andra skäl också, så är det liksom inte en fråga om att gilla eller ogilla när det kommer till att jag inte fungerar i värmen. Är det illa kan jag behöva hjälpmedel till att gå (käpp) som jag inte behöver annars för hela min vänstersida brukar kunna börja "släpa". Upplever ofta känselbortfall i större utsträckning än annars, får ofta yrsel och vill det sig illa spyr jag. Sedan tar det flera timmar i svalka för att kunna återhämta sig något. Vågar ibland inte planera in saker, för att det är inte osannolikt att kroppen liksom tar slut om jag tex. är på stan och det är en ganska hjälplös tanke att man kanske inte kan ta sig hem själv.Det är helt obegripligt för mig att det finns människor som gillar sån värme . Uppenbarligen väldigt många med tanke på alla solsemestrar. Jag mår fysiskt väldigt dåligt av värme och kan liksom inte fatta att andra verkar klara det så bra (ja, jag har fattat att många tvärtom mår dåligt av kyla).
Jag blir inte riktigt så dålig men känns som jag kommer svimma eller kräkas när det är som varmast. Och så blir jag så seg i både kropp och huvud. Har varit på gång upp på fjället i två dagar men har inte vågat för är orolig att det kommer bli för varmt och så är jag många km hemifrån/från bilen.Jo samma har. Även om jag föredrar höst och vinter av andra skäl också, så är det liksom inte en fråga om att gilla eller ogilla när det kommer till att jag inte fungerar i värmen. Är det illa kan jag behöva hjälpmedel till att gå (käpp) som jag inte behöver annars för hela min vänstersida brukar kunna börja "släpa". Upplever ofta känselbortfall i större utsträckning än annars, får ofta yrsel och vill det sig illa spyr jag. Sedan tar det flera timmar i svalka för att kunna återhämta sig något. Vågar ibland inte planera in saker, för att det är inte osannolikt att kroppen liksom tar slut om jag tex. är på stan och det är en ganska hjälplös tanke att man kanske inte kan ta sig hem själv.