Ja, de tre kusinerna har inget att se fram emot när fäderna dör.....Japp säger auktionistens dotter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de tre kusinerna har inget att se fram emot när fäderna dör.....Japp säger auktionistens dotter
Ifall du tröttnar på mikasa får du gärna kontakta mig så köper jag den av dig.Det tycker jag . Jag har en jättesöt servis som heter "Blå Blomster", samt en annan dyr servis som heter Mikasa Antique Lace. Numera plockar jag fram dem hyfsat ofta och använder. Inget är ju fint om det bara står i en källare utan att användas.... Då är det bättre om en guldkant slits bort, eller en och annan kopp kanske går sönder. Bara sakerna kommer till användning!
Det är nog ingen större risk.....Ifall du tröttnar på mikasa får du gärna kontakta mig så köper jag den av dig.
Det förstår jag, jag fick mina första 4 glas nu och är så ledsen att jag inte finner dem i Sverige.Det är nog ingen större risk.....
Hejsan. Vet du hur många delar en standard servis av blå måsen innehåller?Min make fick en hel blå måsen servis när han växte upp av sina föräldrar. En ny bit vid jul eller födelsedag. Gillar den inte alls så den är gömd i ett skåp