Islandshästryttare
Trådstartare
@Islandshästryttare Hur gick det, klagade ni?
Se mitt inlägg ovan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Islandshästryttare Hur gick det, klagade ni?
Vi skrev samtidigt!Se mitt inlägg ovan.
Jag hade ingen aning om att de har shuffleboard i hotellet. De marknadsför sig som ett lugnt, exklusivt hotell med unikt designade rum och som ett ställe där man kan fly vardagen med vila för kropp och själ . Hade inte förväntat mig att de har shuffleboard i korridoren av ett sånt hotell. Dessutom rätt dyrt hotell.
Sade till igår tyvärr fanns det inget annat rum att byta till enligt receptionisten men hon såg till att någon bad dem dämpa sig iallafall. Har sagt vad jag tyckte om att det inte riktigt går ihop med hur de marknadsför sig. Det är ju såklart inte receptionistens fel vilket jag också sa för jag vill aldrig uppfattas som att jag är irriterad på någon som bara får ta emot budskapet men hon skulle föra det vidare till ledningen.
Har faktiskt varit med om exakt samma sak. Suffelboard i korridoren på en SPA.
Sjukt störande eftersom det just var ett Spa.
Men de stängde boardet senare på kvällen. Annars hade jag klagat för det hördes tydligt in i rummet.
Ts, du är möjligtvis inte på en ö på Västkusten?
Har faktiskt varit med om exakt samma sak. Suffelboard i korridoren på en SPA.
Sjukt störande eftersom det just var ett Spa.
Men de stängde boardet senare på kvällen. Annars hade jag klagat för det hördes tydligt in i rummet.
Ts, du är möjligtvis inte på en ö på Västkusten?