Annars gillar jag crostinis way too much.
Till exempel med ost och marmelad, eller varför inte tångrom?
Till exempel med ost och marmelad, eller varför inte tångrom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är en enkel lösning. Och om man har en större paj så är det bara att frysa in det som inte behövsJag gör det enkelt för mig ibland och köper en färdig liten västerbottenpaj och skär i mindre bitar, perfekt som plockmat.
Ja!Pannkakor
Chokladdoppade jordgubbar i så fall!Är en dejt, så vill imponera lite iaf.
Tack för tips!
Tabbouleh är jättegott och vackert! Samt passar bra med hummus och bröd.Jag ska ha picknick i helgen och tänker ha lite plockmat med mig och behöver lite tips.
Har tänkt bröd och hummus.. Men där tar det stopp. Är fantasilös just nu.
Någon som har bra tips?
Alltså, en får ju inte lite lust att bli bjuden på picknick av dig! Var det med picknickdejt du vann din frus hjärta?Tabbouleh är jättegott och vackert! Samt passar bra med hummus och bröd.
Hade kompletterat med lyxiga oliver, min favoritsort är nocellara från Sicilien. Brukar finnas någon bruk på större mataffärer.
Lite rostade, salta mandlar (marcona är svingoda men dyra). Någon god hårdost, hade valt en svensk som exempelvis wrångebäck, gammelknas, almnäs tegel eller långlagrad prästost.
Lite frukt och bär till dessert och choklad.
Om ni dricker alkohol hade jag satsat på något kul bubbel typ en Pet nat.
Riktiga glas och en duk att lägga maten på gör att det känns lite lyxigare än en vanlig picknick. Om det börjar skymma kan det vara trevligt att ha med sig ljus och ljushållare/lykta eller bara stoppa ett kronljus i den tomma bubbelflaskan
Låter bra! Men håller ost sig någon timma utanför kylen?
Har inga kylklampar.
Haha tack Vårt intresse för mat var nog definitivt en del som förde oss sammanAlltså, en får ju inte lite lust att bli bjuden på picknick av dig! Var det med picknickdejt du vann din frus hjärta?
Om dom gör! De flesta ostar ska ätas rumsvarma, dvs läggas fram några timmar innan de äts. Så det är inga problem, särskilt inte med hårdostLåter bra! Men håller ost sig någon timma utanför kylen?
Har inga kylklampar.
Låter bra!Om dom gör! De flesta ostar ska ätas rumsvarma, dvs läggas fram några timmar innan de äts. Så det är inga problem, särskilt inte med hårdost
Låter bra!
Var så länge sedan jag åt ost så har glömt bort.
Men då tror jag det blir surdegsbröd med olika sorters hummus, kex med olika ostar och marmelad, melon och päron.
Dricker inte alkohol nu, så får dricka alkoholfritt.
Det låter jättegott!Låter bra!
Var så länge sedan jag åt ost så har glömt bort.
Men då tror jag det blir surdegsbröd med olika sorters hummus, kex med olika ostar och marmelad, melon och päron.
Dricker inte alkohol nu, så får dricka alkoholfritt.
1 zucchini, grovt rivenLetade efter receptet jag testat, men blev så osäker på vilket, återkommer!