Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan man väl säga att det är delvis. Jag bryr mig inte så mycket om hur mycket kalorier jag stoppar i mig så sett, inget jag håller koll på eller räknar, men chips och godis känns sjukt onödigt.Är det för kalorier du undrar?
Oj, det lät ju himmelsktGurksushi! Hyvla gurka på längden och lägg i en lång rad på plastfolie. Bre på cream cheese (Light eller vanlig), lägg på lite lufttorkad skinka och toppa med skivad avokado. Rulla ihop med hjälp av plastfolien, toppa med sesamfrön och skär i skivor.
Ok...Ja det kan man väl säga att det är delvis. Jag bryr mig inte så mycket om hur mycket kalorier jag stoppar i mig så sett, inget jag håller koll på eller räknar, men chips och godis känns sjukt onödigt.
Jag äter mycket frukt. Som tärningar av melon, päron, äpple, nektariner osv. Och ibland med en bra ost tillJag vill komma ifrån chips och godis på kvällarna, men ändå ha något gott snacks att tugga på framför en bra serie eller film.
Vad äter ni för goda snacks?
Det måste inte vara supernyttigt, men åtminstone ett bättre alternativ än chips, smågodis, choklad etc.
På min lista står just nu
Oliver
Stekta äpplen med vaniljkvarg (ist för paj)
Popcorn (poppa egna)
Melon
Jag avskyr fortfarande detta tips. Jag är jätteallergisk mot morötter, äpple, päron, körsbär, kiwi, nötter, paprika. Så det blir ganska begränsat så man ska ha nåt enkelt snacks. Hate it!Jag kommer med en jättetråkig,
morotsstavar. Sorry.
Jag bara avskydde människor som föreslog morotsstavar tidigare, såå tråkigt. Haken är att sedan vi provade (blev för mycket film och vi ville inte att 12 åringen skulle äta chips varje melodifestival, de är ju miljarder) det är ju så gott!
Vindruvor är mitt andra förslag.
Nej dippen halkar av gurkan, men den är helt ok utan dipp. Blomkål är kanske mer tveksamt gott alls.Jag avskyr fortfarande detta tips. Jag är jätteallergisk mot morötter, äpple, päron, körsbär, kiwi, nötter, paprika. Så det blir ganska begränsat så man ska ha nåt enkelt snacks. Hate it!
Jag dippar gurka och blomkål men det är liksom inte så gott.
Jag avskyr fortfarande detta tips. Jag är jätteallergisk mot morötter, äpple, päron, körsbär, kiwi, nötter, paprika. Så det blir ganska begränsat så man ska ha nåt enkelt snacks. Hate it!
Jag dippar gurka och blomkål men det är liksom inte så gott.
Jag har fastnat för de olika varianterna av smaksatta dadlar som finns. Hur nyttiga de är beror väl helt på vad för typ av smaksättare som använts men en del är jättegodaJag vill komma ifrån chips och godis på kvällarna, men ändå ha något gott snacks att tugga på framför en bra serie eller film.
Vad äter ni för goda snacks?
Det måste inte vara supernyttigt, men åtminstone ett bättre alternativ än chips, smågodis, choklad etc.
På min lista står just nu
Oliver
Stekta äpplen med vaniljkvarg (ist för paj)
Popcorn (poppa egna)
Melon
Allergisk mot ärtor!Tänkte precis tipsa om att utöver morötter och paprika så är det sjukt gott att dippa just blomkål!
Och sockerärtor!
Jag har fastnat för de olika varianterna av smaksatta dadlar som finns. Hur nyttiga de är beror väl helt på vad för typ av smaksättare som använts men en del är jättegoda