Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Håller på att få bihåleinflammation och mina slemhinnor i näsan verkar vara av den känsligare modellen så vanliga nässprayer gör ONT...
2
Svar
31
· Visningar
2 372
Senast: ameo
·
Fordon Jag vill gärna åka till Frankrike i sommar (Taize). På grund av att det bussbolag jag åkt med i alla år inte kör i sommar funderar jag...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Jag önskar få er bästa spartips! Vad tycker du är viktigt i ens ekonomi? Är du en spara eller en slösa? Handlar du på faktura eller med...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 250
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Jag behöver köpa en kilkudde at ha under madrassen för att höja huvudändan. Letar på nätet och hittar denna...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Stinaelin
·
Skola & Jobb På min arbetsplats håller vi för tillfället på att undersöka möjligheten att göra karriär inom företaget utan att göra karriär = bli...
Svar
14
· Visningar
1 187
Skola & Jobb Inom vilka branscher brukar det vara lättare att få extrajobb eller vikariejobb inom? Som man inte behöver ha lång utbildning för. Vilka...
2
Svar
30
· Visningar
1 811
Senast: animalasia
·
Skola & Jobb När brukar ni veta att det är dags att röra på sig och leta reda på något nytt ? Vet ni plötsligt? Eller värker det fram under flera...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Var ute och fixade i trädgården idag och såg att på min altan, mellan soffan och odlingslådan bakom en kruka, ligger en död fågel. Jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 096
Senast: Paddington
·
IT & mobiler Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har börjat fundera på kanske flytta till Göteborg. Men hur är det att bo i Göteborg? Jag är född och uppvuxen i en mellanstor stad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 518
Senast: Fetaost
·
Fordon Min Honda crv börjar bli gammal och sliten så nu är det dags att titta på ny bil. Vill ha en pålitlig och trevlig bil som inte är...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 494
Hemmet Jag letar efter termosmuggar som både håller kaffet varmt en längre stund men också gärna med ett kul motiv på. Jag tror det blir en med...
2
Svar
30
· Visningar
1 501
Senast: Badger
·
Hemmet ...vad har ni för tapet i hallen?
2 3
Svar
45
· Visningar
2 487
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Jag köpte en helt vanlig snittros åt sambon i slutet av januari. Den har sedan blivit stående, av ren lathet. Brukar annars slänga bort...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
127 292
Senast: Milene
·
Kultur Här kommer nästa bokbingo med fokus på dels våren i allmänhet men även lite just denna våren. Vi kör från 1 mars till 31 maj, dvs de...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 193
Senast: thoora
·
Hemmet Jag inser att jag behöver någonting mer än svalor kring huset för att bli av med alla mygg. Vad ska man köpa? Jag tycker att Thermacell...
2
Svar
33
· Visningar
5 120
Senast: Kilauea
·
Mat Kan vi prata lite om det här med portionsstorlekar när man går på restaurang? Jag blir inte klok på dessa jätteportioner som läggs upp...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
18 496
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin ...till rimligt pris. Vilka märken är värt att kolla på om man vill ha bra och bekväma solbrillor som ger bra skydd åt ögonen och som...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Niyama
·
Kläder & Bli fin Bra regnkläder för vuxna, vad ska man satsa på? Vill kunna vara ute med barnen i flera timmar utan att bli blöt :)
Svar
16
· Visningar
1 676
Senast: zassoo
·
Samhälle Har en bekant vars nära släkting fått plats på äldreboende, vilket är väldigt bra. När nu släktingar kommer dit visar det sig att hen...
2
Svar
23
· Visningar
3 898
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp