Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av någon anledning dök den här videon upp i mitt huvud när jag läste det där. Den är ju så Underbar! Mammas hemtrakt, så otroligt ortstypiskt!
Vattenpass - vaccinpass.Det kanske är jag som är dum, men jag fattar inte vad som är upplyftande med den där?
Vattenpass - vaccinpass.
Äsch, det har ju mer eller mindre blivit en tråd där vi delar covidrelaterade memes som en tycker är lite roliga bara. En del är rätt mörka.Det kanske är jag som är dum, men jag fattar inte vad som är upplyftande med den där?
Äsch, det har ju mer eller mindre blivit en tråd där vi delar covidrelaterade memes som en tycker är lite roliga bara. En del är rätt mörka.
Diskussionen om passen och demonstrationerna är redan uppe i mer allvarlig anda i Covidtråden (eller har i alla fall varit i omgångar) så den kan man ta där kanske?
Jag vet inte om det är någon särskild stämning i tråden, det pratas inte särskilt mycket utöver posterna. Jag tyckte mest det var lite onödigt med samma diskussion i två trådar.Jag kan absolut hålla tyst för att inte sabba den goa stämningen ni har. Tycker bara att det är lite trist att hån mot dem som tycker "fel" gällande covidfrågor är så mainstream numera att man helst bara ska låta det passera. Att det är den hånade som blir party poopern...
Jag vet inte om det är någon särskild stämning i tråden, det pratas inte särskilt mycket utöver posterna. Jag tyckte mest det var lite onödigt med samma diskussion i två trådar.
Fair enough! Jag tycker själv att passen är trams, men börjar känna mig rätt blasé över alltsammans så jag orkar inte diskutera det i den andra tråden heller.Ja, det håller jag med om. Och jag fattar att du inte vill ha tjafs, det vill inte jag heller egentligen Men om man vill håna dem som är kritiska mot vaccinpass så tycker jag att det är bättre att göra det i covid-tråden i så fall, än att sånt ska få frikort i andra trådar med motiveringen att det inte är i covid-tråden.
Fair enough! Jag tycker själv att passen är trams, men börjar känna mig rätt blassé över alltsammans så jag orkar inte diskutera det i den andra tråden heller.
Ohja, vi är alla trötta!Igenkänning på det, är redigt trött på allt nu och önskar bara att det kan ta slut någon gång
Och hade det inte varit för att det skaver rejält i mig att jag faktiskt inte vågar säga vad jag tycker i min omgivning, än mindre visa det offentligt i en demonstration, så skulle jag nog skitit i det när jag förstod budskapet jag också.
... och så hamnar diskussionen här i alla fall!Ohja, vi är alla trötta!
Jag svarar gärna rättframt om någon frågar, fast här i trakten är nog majoriteten på samma sida så det är enkelt. Nej till vaccpass och bort med munskydden, tack!
Lite 50/50 om tredje sprutan.
... och så hamnar diskussionen här i alla fall!