Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte...
Det finns en rätt populär konspirationsteori om att alla fåglar inte är riktiga utan att de är drönare som myndigheterna använder för att spionera på oss. (det gick på några håll så långt att folk insisterade att första hårda lockdown var till för att folk skulle hålla sig inomhus så att staten kunde byta batterierna, ungefär. ) så nu har en myndighetsagency i USA gått ut i twitter för att försäkra folk om att fåglar finns på riktigt.Jag fattar inte...
Den konspirationsteorin har jag lyckats missaDet finns en rätt populär konspirationsteori om att alla fåglar inte är riktiga utan att de är drönare som myndigheterna använder för att spionera på oss. (det gick på några håll så långt att folk insisterade att första hårda lockdown var till för att folk skulle hålla sig inomhus så att staten kunde byta batterierna, ungefär. ) så nu har en myndighetsagency i USA gått ut i twitter för att försäkra folk om att fåglar finns på riktigt.
Det var visserligen bara första inlägget i en ganska rolig kampanj, men ändå!
Det är ju den bästa hittills! Dök upp redan första sommaren.Den konspirationsteorin har jag lyckats missa
betalar de räkningarna också?
Samtidigt, om brevbärarna inte klarar av att hålla avstånd på jobbet, så blir jag lite fundersam
Fortfarande ungefär den bästa animerade filmen någonsin dessutom! Jag älskar den!