Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh, Chuck Norris! DET var länge sedan han fick flexa!
Åååh, Chuck Norris! DET var länge sedan han fick flexa!
Jösses, jag minns när Chuck Norris-listor var det hetaste på internet!
Sambon är testad positiv idag, så jag lär åka dit vilken dag som helst nu.
Japp, oundvikligt var ordet. Jag testade positivt i lördags och har inte haft Corona förut...
Alltså stressnivån på den där, fick sån handsvett att jag höll på att tappa mobilen
Japp, oundvikligt var ordet. Jag testade positivt i lördags och har inte haft Corona förut...
Alltså stressnivån på den där, fick sån handsvett att jag höll på att tappa mobilen
Jamen exakt så!Samma här! Spelade Super Mario 1 jättemycket som liten och det är nästa lite jobbigt att se den banan öven om jag vet att den är fejkad.
Undrar hur många av de där som egentligen jobbat med endast trosor eller kortkallingar på underkroppen men tog på sig byxor/kortbyxor för denna bild.
Tänkte samma sak.Undrar hur många av de där som egentligen jobbat med endast trosor eller kortkallingar på underkroppen men tog på sig byxor/kortbyxor för denna bild.
Har inte testat positivt än när jag haft symtom . Och nu lär man väl inte få veta om det är det eller annan förkylning. Om inte hemtest ger utslag
Och till det har vi ju även 2020 won, om inte det redan nämnts i tråden