Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ som när man tar en taxi och taxichauffören undrar vilken väg man tror blir bäst att åka. Inte vet väl jag, det finns en anledning till att det är du som kör och inte jag! Det är liksom inte jag som har som yrke att köra folk från A till B på bästa möjliga sätt
Jag som reser vägar som få andra någonsin gjort hjälper gärna till med anvisningar istället för att betala extra för att GPSen funkar taskigt….. men åker man stadsnära borde kunskapen finnas hos lokal chaufför. En gång blev chauffören förbannad, men lugnade sig när det blev mer och mer uppenbart att det hade varit bättre att lyssna.Typ som när man tar en taxi och taxichauffören undrar vilken väg man tror blir bäst att åka. Inte vet väl jag, det finns en anledning till att det är du som kör och inte jag! Det är liksom inte jag som har som yrke att köra folk från A till B på bästa möjliga sätt
Ja, det finns säkert fall där det är en befogad fråga. För mig som nästan aldrig kör bil (och definitivt inte inom stans gränser i så fall) blir det dock lite märkligt, men det kan ju å andra sidan inte chauffören veta!Jag som reser vägar som få andra någonsin gjort hjälper gärna till med anvisningar istället för att betala extra för att GPSen funkar taskigt….. men åker man stadsnära borde kunskapen finnas hos lokal chaufför.
Det är en stor skillnad på vad man garanterat får i sig och det man ( om man inte är riskgrupp) troligen inte får i sig."Rädd för vad vaccinet innehåller? Begär då en lista i förväg på vad de kommer pumpa i dig på iva"
Knowledge is having the right answer, intelligence is asking the right question.Det är en stor skillnad på vad man garanterat får i sig och det man ( om man inte är riskgrupp) troligen inte får i sig.
Var tvungen å se om flera grr, haha...Jag skrattade alldeles för mycket åt den här! (se den till slutet, jag lovar att det är värt det)
Jag också! Delen där han ber alla att "flay your fart" är den bästa tycker jagVar tvungen å se om flera grr, haha...
Så i slutändan blir det franska som talas i Storbritannien after allJag skrattade alldeles för mycket åt den här! (se den till slutet, jag lovar att det är värt det)