Mineur
Moderator
Hade alltid hoppats på Inalian!Så i slutändan blir det franska som talas i Storbritannien after all
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade alltid hoppats på Inalian!Så i slutändan blir det franska som talas i Storbritannien after all
Hallå!
Jag vet inte om du kanske inte läst hela tråden, men det är ganska många inlägg som är ironiska och tangerar till satir. Tråden utvecklades mer till en "meme-tråd" om corona än något annat.Hallå!
Det här ska vara en upplyftande tråd!!! Denna hör inte hemma här!!!
Jag vet inte om du kanske inte läst hela tråden, men det är ganska många inlägg som är ironiska och tangerar till satir. Tråden utvecklades mer till en "meme-tråd" om corona än något annat.
Jag vet inte om du kanske inte läst hela tråden, men det är ganska många inlägg som är ironiska och tangerar till satir. Tråden utvecklades mer till en "meme-tråd" om corona än något annat.
Inklusive mittJag vet inte om du kanske inte läst hela tråden, men det är ganska många inlägg som är ironiska och tangerar till satir. Tråden utvecklades mer till en "meme-tråd" om corona än något annat.
Jag har uppenbarligen missat nån serie (?) känner jag, för jag förstår ingenting .
Inte jag heller......Jag har uppenbarligen missat nån serie (?) känner jag, för jag förstår ingenting .
Jag har uppenbarligen missat nån serie (?) känner jag, för jag förstår ingenting .
Det är ju karaktärer från game of thronesInte jag heller......
Det förklarar saken.....Det är ju karaktärer från game of thrones
Det är inget JU när man aldrig sett ett avsnittDet är ju karaktärer från game of thrones
Klockren! Tyvärr kommer bara svenskar att förstå.
Klockren! Tyvärr kommer bara svenskar att förstå.