Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag tycker det är relativt lätt att avgöra när det är dags att skriva något (här klassificeras sedan anmälan som "potentiellt tillbud"...
Svar
19
· Visningar
1 276
Samhälle Det händer mycket nu. Krig i vårt närområde och skjutningarna är på rekordnivåer, bränslepriserna skenar liksom inflation och snart är...
2
Svar
23
· Visningar
1 748
Senast: Smoothi
·
  • Låst
Tjatter Dags att klippa lilla gräsmattan! :banana: Edit: Dvs vi cliver vidare #dålighumor :rofl:
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
74 376
Senast: villhöver
·
Trädgård & Växter Överväger att odla i en zinkbalja i sommar. Jag hittar en massa om att zink är giftigt när jag googlar, men inget om huruvida baljan kan...
Svar
11
· Visningar
4 422
Senast: MCP
·
IT & mobiler Finns det? Har provat både original och alla möjliga billiga och mindre billiga varianter men ingen håller mer än några månader förrän...
Svar
9
· Visningar
698
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: snorp
·
Samhälle Hur säkert är det att hyra ett hus eller lägenhet via blocket? Hittat massor av intressanta omjekt. Men en kompis avråder mig starkt...
Svar
13
· Visningar
1 334
Samhälle Vi behöver ju en tråd för detta! Vid första anblick så gillar jag faktiskt alla paren. Trist att ett par inte blir av :(
8 9 10
Svar
186
· Visningar
22 580
Senast: Cavallo
·
Kultur Ingenting lockar när jag skrollar, men jag är i desperat behov av lite distraktion... Någon som har tips på något lättsmält, men som...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 705
Senast: Tualma
·
Tjatter Någon som har provat öronvaxrengörarem Tvidler? Fungerar den lika bra som enligt annonsen och är värd sitt pris? Jag blev för några år...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Gnist
·
Hemmet Köpte några assietter med stämpeln 107 och att annat nummer, olika på varje assiett. Vet ni något om detta eller vet ni var man kan få...
Svar
4
· Visningar
537
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Idag har jag påbörjat 30 days of yoga with Adrienne, Movement. Nån mer som håller på så vi kan peppa varandra? Den största...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Helly
·
Skola & Jobb Väljer att använda anonymt nick på grund av känsligt läge och jag vill inte att det ska kunna kopplas till den stad jag bor i då jag...
Svar
7
· Visningar
1 259
Fritid Är det någon mer som har en sån här termometer och vet varför den visar HH.H grader utomhus? Har precis köpt och satt den på plats.
Svar
6
· Visningar
938
Senast: bettysmatte
·
Skola & Jobb Jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera trådstarten, men vi hade ett slags meeting/uppdatering/introduktion eller vad man nu...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 543
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Hur gör ni vid betalning om man ska sälja en bil, modell dyrare, begagnat på privata marknaden? När summorna liksom rör sig om ca 100 000?
Svar
10
· Visningar
905
Kropp & Själ Ni som har både och, hur mycket diffar det i stegmängd på era? Jag har en garmin forerunner 55, telefon är Samsung s10. Enligt telefon...
Svar
6
· Visningar
554
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Exempel: A (man) och B (kvinna) är gifta och har flera nu vuxna barn inom äktenskapet. Alla står som biologiska i folkbokföringen. Ett...
Svar
15
· Visningar
1 401
Senast: Rita
·
Samhälle Fram med de goda nyheterna! Stort som litet. Vad har blivit bättre över tid? Och eftersom det är buke, gärna med länk till källa 🙃
Svar
1
· Visningar
398
Senast: Paddington
·
Trädgård & Växter Jag har en närstående som fyller år i dagarna och känner att jag skulle behöva komplettera med ytterligare en present. I princip det...
Svar
11
· Visningar
833
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp