Kan ändå starkt relatera till oviljan att laga mat. Jag älskar mat, både att laga och äta. Men det finns dagar jag varken orkar eller vill laga mat för det. Hade jag inte haft ett par små individer som förlitar sig på att jag ska ge dom mat varje dag hade min egen kosthållning sett väldigt annorlunda ut. En klassiker när jag bodde själv var en påse sallads blandning, lite ost eller färdig kyckling och dressing, som blandades och åts direkt ur påsen
vissa dagar hade jag gärna tatt
@Scata sitt piller om det fanns
------
Och något väldigt orelaterat
Just formuleringen mata mig, ger mig fantasi bilder... Ser framför mig ett långt gediget matbord i trä, en stor tänd kandelaber..., i ena änden av bordet sitter en man som är elegant klädd, med ett glas vin bredvid sig och med en haklapp runt halsen. Snett framför honom sitter en svartklädd kvinna med en skål framför sig, hon har vitt hår som är uppsatt i en stram knut och hon sitter och blåser på en sked. Kvinnan påminner mig lite om dottern i American Gothic målningen
Förlåt, men jag var tvungen att dela med mig av denna bild som uppstod i mitt knasiga lilla huvud