Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag har hög midja men har svårt att hitta några plagg höga nog. Jo, vida byxor finns det en del. Idag gjorde jag ytterligare ett...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Startar en tråd om detta istället för att skriva om detta i min missbruks tråd…. Känner att jag behöver skriva av mig! Ja kort och gott...
Svar
17
· Visningar
2 530
Senast: lil-sis
·
Tjatter Min pojkvän hittade en gammal nål i silver- någon som vet vad det är för något?
Svar
13
· Visningar
1 361
Senast: lizan
·
Samhälle Varför säger dom att den politiska vilden avgjorde? 8 st var ju till och med frånvarande? Förklara spelet för mig.
4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 758
Kropp & Själ Var på återvinningen och slängde skräp från vår renovering. Fick en stor rostig spik i armen (långt in, blödde som fan) och virket har...
2
Svar
23
· Visningar
2 494
Senast: Saigon
·
Hemmet Efter mycket om och men fick hyresvärden tag på en ny hyresgäst verkar det som. Vi har sagt till förvaltaren att vi lämnar persiennerna...
Svar
19
· Visningar
1 428
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Behöver en ny mobil, med bra batteritid och helst en bra kamera. Tar bilder dagligen, både på ungarna och djuren. Ofta rör de sig ;)...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag vill börja med att säga att jag inte skadade mig. Jag cyklade på grusuppfarten till arbetsplatsen och råkade hamna i ett hål så...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 673
Senast: Lutten
·
Kropp & Själ Jag skrev ett inlägg i februari om att jag blev dålig i magen en kväll och inte riktigt visste om det var ett skov på gång eller inte...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: Sazlight
·
Kläder & Bli fin Under mina senaste 7 år på arbetsmarknaden har jag haft det enkelt med kläder. På de djurrelaterade jobben har jag bara behövt klä mig...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 090
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Idag är det mördarsnigelns otursdag! Meningen att dagen ska ge en omfattande attack på detta odjur. Den heter också officiellt...
2
Svar
26
· Visningar
1 537
Senast: Nahar
·
Samhälle Jag undrar om det finns ”psykiskt sjuka” boende med personal dygnet runt? Funderar mycket på framtiden och inser att jag inte kommer...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 032
Kropp & Själ KD. Vi ger den kriminella ett viktig jobb, som till exempel partiledare. Då kommer de inte att ha tid och lust med rättegång utan...
Svar
3
· Visningar
495
Senast: golit
·
Samhälle ... och håller på att bränna _alla_ sina sociala broar. Det går inte föra ett samtal om någonting utan att det ska dras upp att...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 444
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Yrket fascinerar mig. Inget jag själv skulle vilja bli. Men jag är ändå nyfiken på ni som jobbar som psykologer. Vad är det som gör att...
2
Svar
29
· Visningar
4 055
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har ofta svårt att somna och brukar då lyssna på ljudbok med timer. Nu är den senaste bokserien jag lyssnade på slut, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 366
Juridik & Ekonomi Rättegången har ett enormt intresse. Sänds live överallt. Hur tror ni det går för Johnny och Amber. Vem vinner? Tänk om Camille brädar...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
9 987
Senast: Smoothi
·
Tjatter Vilka är ni med i? Om ni har bytt poäng mot något vad kan man då välja på och vad valde ni? Vilken är den generösare kundklubben ni är...
Svar
3
· Visningar
642
Mat Hej Jag har nio arbetskamrater som vill ut och äta på tisdag. I närheten av Scandic Park i Stockholm. Jag har ingen anning om vart vi...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Acto
·
Fritid Vi ska ut och åka och på vägen hem tänkte vi passa på att se lite nytt! Vi har aldrig varit där jag markerat på kartan - vad får vi...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp