Görel
Moderator
Utveckla det resonemanget, för mig blir det obegripligt. Har Nordkorea diktatur för att folket där vill ha det?För det har mänskligheten bestämt att vi inte vill ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utveckla det resonemanget, för mig blir det obegripligt. Har Nordkorea diktatur för att folket där vill ha det?För det har mänskligheten bestämt att vi inte vill ha.
Det var min analys av det @Huggorm skrev. Att media bestämmer vilka vi kommer att rösta på.Nu hänger jag inte med. Menar du att media "pushar" för att SD ska få mer röster ?
NejUtveckla det resonemanget, för mig blir det obegripligt. Har Nordkorea diktatur för att folket där vill ha det?
Synd att du inte vill utveckla ditt resonemang. Det sänker din trovärdighet.Nej
Alla röstade blankt utom kim...
De har inte blivit tillfrågade vad de vill.
Inte fått önska.
Och här i Sverige var det inte så att männen en dag kom och frågade kvinnorna lite snällt om de också ville rösta. De fick kämpa för sin sak. Det kommer alltid finnas de som utnyttjar andra för att försöka få makten att bestämma, för att sedan kunna ta bort möjligheten för folket att påverka. Vi kan inte ta demokrati för givet. Därför är det också en dålig idé att rösta blankt, att inte bry sig, att inte rösta på något av de partier man tror att åtminstone är "minst sämst" på att hålla vårt samhälle fungerande. För om ingen bryr sig om att rösta, då kommer det till sist bli att de som bestämmer är de som absolut inte bör göra det.Nej
Alla röstade blankt utom kim...
De har inte blivit tillfrågade vad de vill.
Inte fått önska.