Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag brukar inte svära eller säga sådana saker men just nu är det precis det jag känner. Jag har i princip ständig ångest men idag tog...
2
Svar
22
· Visningar
2 227
Senast: EmmaBovary
·
Samhälle Ungdomar under 26 samlas i grupptalan mot regeringen om klimatmålen. Heja ungdomar!
6 7 8
Svar
144
· Visningar
4 919
Senast: Badger
·
Fordon Vi ska låna ut vår bil till min lillebrors bröllop. Brudparet ska köra den från kyrkan till festlokalen. Vi vill såklart pynta den fint...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: hastflicka
·
Kultur Det ska tydligen göras en svensk version av det brittiska (?) datingprogrammet Naked Attraction. Producenten och de som ansvarar för...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 571
Senast: Rosett
·
Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: orkide
·
Fritid Behöver nå filmförslag att titta på i samma stil som book club och first wifes club.
Svar
0
· Visningar
234
Fritid Midsommar kommer och jag har ingen aning om vad jag ska göra. försöker undvika vissa personer medans man inte vill vara ensam, ska man...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 984
Senast: em-pirre
·
Samhälle Idag har jag övat mig på att laga vegansk dillstuvad potatis. Jag skall ha gäster till middag i helgen och en av dem har konverterat...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 979
Senast: Thomasine
·
Skola & Jobb Kan ju börja med att säga att jag har slängt iväg ett meddelande till universitetet nu ikväll, men någon här har kanske erfarenhet och...
Svar
10
· Visningar
1 162
Kropp & Själ Lång historia kort, min bror och hans sambo har trassel i relationen som hon säger att det bottnar i att han inte klarar en stark...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 771
Senast: Blimblom
·
Hemmet Jag vet inte om jag ska betala det här eller bestrida Offert Vi har härmed nöjet att offerera badrum enligt besök Pris badrum...
2
Svar
25
· Visningar
3 229
Trädgård & Växter Ja, som rubriken säger. Vad är det som gör att mina rädisor ser ut som något gnager små hål på dem? Är det nån ohyra i jorden, saknar de...
Svar
13
· Visningar
1 912
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Minns bara en mening Typ "nobodyyyyy knooooows.... nobody......" That it. Vem liksom? Kvinna. Möjligtvis från idol?
Svar
13
· Visningar
1 348
Senast: Piek
·
Tjatter Svärmor 85 år har lite skakiga händer ibland. Hur mycket det har blivit blev jag varse idag när vi var på ett café. Hon hällde upp...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Vän pratar med läkare om en medicin. Hon nämner att hon inte kan gå över 100mg för hon förlorar all form av kontroll av kroppen. Han...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Rosett
·
Tjatter Vad dricker du ur varje dag och varför gillar du den muggen? Inspirerad av beskrivningarna vad kaffekoppen innehåller i annan tråd vill...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 680
Senast: Zinfernia
·
Kultur Tips? Viaplay och Netflix har jag, de har ju en del, men jag vill ha större urval. Hade varit toppen om national geographic hade en...
Svar
6
· Visningar
484
Senast: marytwice
·
Samhälle Kollade danska Arvinge Okänd ikväll och där visade de gamla kvitton på när en person beställt telefonväckning. Alltså, jag hade helt...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 719
Senast: Niyama
·
Kläder & Bli fin Jag har hög midja men har svårt att hitta några plagg höga nog. Jo, vida byxor finns det en del. Idag gjorde jag ytterligare ett...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Startar en tråd om detta istället för att skriva om detta i min missbruks tråd…. Känner att jag behöver skriva av mig! Ja kort och gott...
Svar
17
· Visningar
2 530
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Löptik
  • Forl kostnad?
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp