Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Tjatter Ny tråd! Stör mig på huvudvärk.
98 99 100
Svar
1 992
· Visningar
112 504
Senast: pepp
·
Samhälle Idag avslöjar ECT att SD har en avlönad arme av nättroll. Alltså, det upptäckte vi ju här på buke ett par valrörelser sen? ( stackars de...
Svar
14
· Visningar
1 679
Senast: Sleepy
·
Relationer En kollega gick bort för några veckor sen och jag har hållit i insamling till krans. Men vad ska det stå på bandet? Jag kommer inte på...
Svar
17
· Visningar
1 482
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Min femåring har önskan om att få Roblox att spela. Läser på internet att det inte finns någon yngre åldersgräns. Har förstått att det...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: orkide
·
IT & mobiler Snälla, säg att det finns ett sätt att inaktivera den här enormt irriterande funktionen? Jag får fler sådana inlägg än vanliga från...
Svar
10
· Visningar
1 656
Senast: Andromedae
·
Svar
2 005
· Visningar
71 678
Senast: Krålus
·
Tjatter Som rubriken, vad gillar du i teorin men inte i praktiken? Jag gillar verkligen tanken på långa lyxiga bad med skum, ljus och hela...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 391
Senast: Mineur
·
IT & mobiler En kompis fick sitt konto på facebook kapat idag. Finns det något hen kan göra för att få tillbaka kontot?
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Wille
·
Fritid Ok, hjälp en omodern stackare här nu. Barnet pratar om att han önskar sig VR. Men hur fungerar det egentligen? Särskilda "glasögon"...
Svar
6
· Visningar
767
Senast: Rolfan
·
Trädgård & Växter I sommar nu rev vi bort det som växte i den här rabatten lite halvt oplanerat då det var kaos med nån vintergrön klätterväxt som inte...
2
Svar
25
· Visningar
2 118
Kropp & Själ Tvärt emot tråden vad gillar du i tanken! Vad tycker du i tanken inte är något att ha men ändå alltid gör?
Svar
16
· Visningar
852
Senast: escodobe
·
Mat Behöver tips på sallader som funkar som matlåda, ska gärna kunna förberedas i alla fall lite innan (mindre prep på morgonen innan jobb)...
Svar
18
· Visningar
2 041
Senast: Helly
·
Kultur Jag gillar att läsa historiska romaner som utspelar sig från 1700-talet till 1940-50-talet nån gång. Har läst mycket brittiska...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 022
Fordon Vi tittar på bilar och har hittat en Volvo V40 D3 på strax under 10 000 mil. Det verkar vara bra pris på den vi tittar, men tänkte höra...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 075
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Jag behöver en ny matta under soffbordet. Den gamla är redan slängd och reservmattan är för liten och har fel färg. Så idag började jag...
Svar
17
· Visningar
1 031
Senast: Catsu
·
Samhälle Hur orkar en som människa ta diskussionen mot sådan politik? Jag blir så trött. Att dessutom andra politiker ska behöva slösa tid på att...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
21 211
Senast: Enya
·
Mat Jag köpte Pändys godis för några veckor sen och blev förtjust. Och väldigt lite socker. Har ni tips på fler märken som har sockerfritt...
Svar
11
· Visningar
812
Senast: Crossline
·
Tjatter Kultur eller tjatter, hårfint kanske. Men kollar på Tv-serien Maid på Netflix. 8,4 i ranking på IMDB, höjd till skyarna av kamraterna...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 839
Trädgård & Växter Hunden närstuderade något i gräsmattan. Jag gick dit och kollade. Han hade korn på en gräshoppa? I min värld är en gräshoppa en lien...
Svar
13
· Visningar
1 190
Senast: Badger
·
Fritid Hittade ingen pysseltråd, eller är jag blind? Jag har iallafall pysslat ihop en egen halloweenkostym :D
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka