Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kultur Sonen har Garageband på sin skolplatta, och använder det flitigt privat. Nu när han fyllde fick han ett pianotangentbord i present av...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Någon som har gjort daith mot ångest och depression? Vet att den kan ge bra lindring vid migrän men så läste jag att den även kan hjälpa...
Svar
13
· Visningar
2 030
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag älskar ju min yoga, både yinyoga och hathayoga och jag har varit på pass med jätte bra instruktörer men hittade ett yinyoga pass jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 346
Senast: Lillefrun
·
Hemmet Jag fyndade de här fina tallrikarna på second hand. Men, det står på baksidan att de inte ska användas till mat på grund av färgen...
Svar
12
· Visningar
811
Hemmet Är sugen på att köpa en 350 diameter pool, men har noll kunskap. Det är en ovanmarkspool som jag funderar på. Helst hade jag velat göra...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Pilot
·
Relationer Vad tycker ni? Jag anser att USA och NATO provocerar ryssarna o att vi är i ett nytt kallt krig. De omringar Ryssland. Se karta i...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 893
Senast: Thomasine
·
Hemmet Alltså - jag är ingen kaffedrickare och alltså inte heller nån fena på att brygga det. Vi har nu köpt en proffsbryggare till vår...
Svar
17
· Visningar
2 713
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 581
Kropp & Själ Jag behöver en hobby att pyssla med på kvällen i soffan. Egentligen är jag inte händig, men skulle behöva något att varva ner med efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 326
Senast: Raderad medlem 68338
·
Skola & Jobb Vad är det? Kan någon förklara? Och vad är skillnaden mellan dem?
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 832
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag fick (köpte alltså inte) 3 Branäskorgar (Ikea) och när jag kom hem, visade det sig att de var mögliga. Går de att få rent på något...
Svar
16
· Visningar
2 084
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Hur använder ni Linkedin? Jag känner mig vilsen kring hur man bygger upp en bra profil och rent allmänt hur man använder sig av Linkedin...
Svar
19
· Visningar
1 130
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Hej Jag är beviljad företagshälsovård men inte varit där ännu då jag mår psykiskt väldigt dåligt. Har tidigare varit i kontakt med en...
Svar
13
· Visningar
1 056
Senast: Unhappy
·
Kropp & Själ Jag har en anhörig som jag har lagt märke till ofta får andra att framstå i dålig dager. Det kan vara små kommentarer som ”gud vad du...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 956
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Varför kommer vissa ihåg massor från sin barndom och andra inte? Började tänka på detta när jag skulle redogöra mitt liv för min...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 549
Senast: Strumpann
·
Hemmet Vi har ett robust och tåligt glasbord på aluminiumben (tror jag?) från Brafab som stått ute på vår uteplats i typ 7 år. Nu såg jag på...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag är ledig i sommar. En hel sommar för första gången sen högstadiet. Jag behöver vila upp mig ordentligt, men jag har också en massa...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 542
Senast: manda
·
Fritid Det här är en spinoff på en sak jag läste här och som hänger ihop med något jag själv brottas lite med. Jag har en dröm, ett...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 393
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad är det för sajt egentligen? Ämnet aktualiserades idag när jag sa till en kompis att jag ev ville in till Pride en sväng. Hen blev...
Svar
14
· Visningar
1 035
Senast: Amaranthe
·
Mat Ska ha inflyttningsfest på lördag och tänkte lite enklare mat. Kirskålspaj blir en rätt, men vill gärna ha något mer. Osäkert just nu...
Svar
12
· Visningar
1 437
Senast: åke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Löptik
  • Forl kostnad?
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp