Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Det är konfirmationstider och det märks på sociala medier med mycket om inlägg och bilder på detta. Men en sak jag undrar varje år är...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
10 876
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag använder dagligen ACO soft beige BB cream och trivs jättebra med den, både färgmässigt och hur den känns. Men vad jag kan se...
Svar
18
· Visningar
966
Senast: lilstar
·
Kultur Jag har en elvaårig systerdotter som rider. Har någon rekommendationer på moderna hästböcker som passar henne? Jag är fortfarande kvar...
2
Svar
20
· Visningar
1 557
Senast: Scata
·
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 162
Kropp & Själ Hur kan man få stopp på dessa grannar som ska ställa sig och tjöta så fort man råkar sitta ute när dom passerar? Jag har noll intresse...
2
Svar
24
· Visningar
2 077
Senast: Youmeoh
·
IT & mobiler Har Facebook, en privat sida och en "företagssida" kopplad till min privata. Nu har jag skaffat en ny mobil, och nu började trasslet...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Ofeigan
·
Tjatter Äntligen har den riktiga sommarvärmen kommit och jag njuter i fulla drag. 😍 Som jag har längtat. Jag mår genuint dåligt av kyla och...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 713
Hemmet Det enda som hjälper permanent Är gyttorp kaliber 12 !!!!!!!!!!!!!🙂🙂🙂🙂
Svar
14
· Visningar
1 120
Fordon Jag funderar på att byta ut min nuvarande elcykel mot en annan modell. Idag har jag en med motorn fram och är väldigt obekväm med hur...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Skjøldur
·
Fritid Ja, den punkten har jag skrivit upp på min sommarlista! Men, har lite idétorka...! Tar gärna emot tips. Vad hade ni gjort om ni skulle...
2
Svar
23
· Visningar
2 348
Tjatter Min bror gifter sig om några veckor och jag har inte möjlighet (har inte råd att åka 230 mil tur och retur + hyra boende) att närvara...
Svar
16
· Visningar
1 095
Senast: Filura
·
Fritid Vad ska ni göra på midsommar? Verkar bli bra väder med upp till 30grader kanske 👍. Vi ska åka på Göta kanal och bara ha det mysigt och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 136
Senast: Halcyon
·
Hemmet Gah! Vi har ett par sädesärlor som bor hos oss, tror de har varit här tidigare år också, men nu har det slagit slint. Åtminstone en av...
2
Svar
29
· Visningar
7 450
Senast: Marvin
·
  • Låst
Kropp & Själ Rankad nr 18 bland herrsimmarna innan hormonbehandlingen påbörjades, alltså snabb redan då, sen förlorade hon ju collegemästerskapen för...
40 41 42
Svar
825
· Visningar
32 062
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! :) Vet ni hur sjukt det känns att jag börjar jobba imorgon?
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 239
Senast: Tulip
·
Kropp & Själ Funderar när det blev självklart att en vuxen kropp ska vara hårlös? Anser verkligen "alla" att det är äckligt att ligga med någon som...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
16 496
Senast: Eurydome
·
Mat Hur mycket lägger ni på mat varje månad och hur många personer är ni i hushållet? :)
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 662
Fritid Hej! Är det någon här som använder Hövding cykelhjälm? Är det värt det dyra priset? Kör inte bil längre och tänkte börja cykla i...
2
Svar
27
· Visningar
2 495
Senast: Niyama
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte ett par glasögon på specsavers för ett par år sedan som har blivit extremt slitna. Det är nästan som om det är en beläggning...
2
Svar
23
· Visningar
3 209
Senast: Milosari
·
Juridik & Ekonomi Läste Aftonbladets artikel om en advokats ev bedrägeri då de begärt mera pengar än vad de egentligen gjort, och råkade på detta citat...
Svar
18
· Visningar
1 521
Senast: Rita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp