Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Juridik & Ekonomi Nä kanske inte. Men man är skyldig pengar, ibland stora företag, ibland små företag ibland enskilda företag ibland...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 035
Senast: Lillefrun
·
Relationer En kille har frågat mig om han får bjuda ut mig nån kväll. Jag har bara gett ett halvt löfte. Så nu undrar jag hos vem bollen ligger? Är...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 849
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Hur farligt är det att äta räkor som varit tinade i kylskåpet i några dagar?
2
Svar
32
· Visningar
6 160
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag rakade benen med hyvel för första gången på länge, på midsommarafton. Det brukar börja klia några dagar efter och jag kan få röda...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Sitter i en liten bolagsstyrelse, vi är tre stycken och med tre suppleanter. Hur många måste man vara för att vara beslutsmässiga?
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Hermelin
·
Hemmet Vi måste måla om huset. Sambon gillar gult som vi har idag men med ljusare foder. Jag gillar grågrönt med vita foder.. Kan även tänka...
2
Svar
22
· Visningar
2 099
Senast: super
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 562
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Igår flög två gula propellerplan lågt och snabbt över hästgården. Detta upprepades en fem sex vändor. Vad håller de på med? Fick ingen...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 736
Senast: fejko
·
IT & mobiler Något knep man kan testa, undrar jag, innan man skaffar ny sladd? Jag vet ju egentligen om det är laddsladden eller datorn som inte...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: a1agnlju
·
Mat Vätskeersättning funkar förstås men få i ungarna det är lättare sagt än gjort. Försöker salta maten lite extra men ingen är så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 231
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag ska jaga tandläkartid idag. Det är något vajsing med mitt tandkött. Ovanför de fyra framtänderna på överkäken är tandköttet typ...
Svar
2
· Visningar
526
Juridik & Ekonomi Det kanske är fel ord, man kanske inte skiljer sig om man är enbart sambo? Ett par med två barn i lågstadieålder har enorma...
Svar
3
· Visningar
1 997
Senast: Framtiden
·
Juridik & Ekonomi Jag var sjukskriven pga fraktur, i 4 veckor. Avslutade sjukskrivningen (med läkarintyg) den 8 juni. Läste att den som avslutat...
2
Svar
30
· Visningar
2 530
Senast: Kristall10
·
Kläder & Bli fin Har några klänningar som är fina men som har så smala band och jag gillar inte hur de känns just med banden. Lätt att de skaver eller...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: snorp
·
Samhälle Kollar ni på den? Det är ju genrep 🙂
Svar
8
· Visningar
1 510
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi Funderar lite över pengar och vad pengar har för betydelse för människor. Ordet pengar är inte allt stämmer ju till viss del men det kan...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 516
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag har försökt googla men jag förstår inte riktigt. Någon som vet hur det fungerar kanon kan svara så jag slipper ringa FK ☺️ Har...
Svar
2
· Visningar
3 441
  • Låst
Trädgård & Växter Insåg att mina dahlior gick i pastellskala så jag var visst ”tvungen” beställa några till, med lite mer WOW-känsla :angel:
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
80 500
Senast: ameo
·
Hemmet Beställde en Portabel AC med från-/varmluftsrör, men vet inte riktigt hur jag ska lösa det med mina fönster med myggnät och en katt som...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Finns det något receptfritt vätskedrivande som fungerar? Jag svullnar upp som en Michelingubbe och tänkte att det kanske kan hjälpa...
2
Svar
34
· Visningar
2 618
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp