Ska också göra lista och sticka iväg och handla alldeles strax !Ska försöka ta mig i kragen och åka och handla…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska också göra lista och sticka iväg och handla alldeles strax !Ska försöka ta mig i kragen och åka och handla…
Ska försöka ta mig i kragen och åka och handla…
Jag ska också åka och handla nuSka också göra lista och sticka iväg och handla alldeles strax !
Det är inte fel på dig. Utan så mycket erfarenheter av hur omsorg och kärlek kan se ut i vardagen blir det svårare att känna igen vad som är det och inte såklart. Så du är grym som känner att något skaver! Du har rätt. Din magkänsla är värd att lyssna på. Det ska inte vara sådär.Kanske mix av alltihopa, just nu känns det långt ifrån älskad, men så har jag aldrig haft några bra erfarenheter i bagaget så kanske det är fel på mig. Kanske är jag för känslig vad vet jag. Vet inte va som är normalt.
Jag kämpade i flera minuter med ett kuvertUrusel sömn men nu har jag och dottern varit och röstat, upplevde att det var ovanligt svårt att få ner röstsedlarna i kuverten i år. De som arbetade med valet fick hjälpa en äldre person som inte kunde få ner sina röstsedlar. Maken är på bilutflykt med sonen som hade glömt en viktig grej i sitt boende på skolan och han ska vara hemma på praktik nu i 14 dagar. Men snart är de hemma igen och då ska maken åka och rösta.
Barnpuder kan hjälpa, tror jag. Hjälper det inte så är det bara att torka bort.jag har fått skav mellan låren och kul**na och jag vet inte hur man ska råda. mer än hålla tort och rent
Jag hade jätteproblem att få ner dom i kuverten!Urusel sömn men nu har jag och dottern varit och röstat, upplevde att det var ovanligt svårt att få ner röstsedlarna i kuverten i år. De som arbetade med valet fick hjälpa en äldre person som inte kunde få ner sina röstsedlar. Maken är på bilutflykt med sonen som hade glömt en viktig grej i sitt boende på skolan och han ska vara hemma på praktik nu i 14 dagar. Men snart är de hemma igen och då ska maken åka och rösta.
Hur gör man då?Tror jag ska ångerrösta men vet inte när jag ska gå. Kanske bäst nu på fm för att undvika köer.
du går till din val-lokal och säger att du har förtidsröstat men vill ändra.Hur gör man då?
Jag lämnade ju mitt röstkort när jag förtidsröstafe