Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte vad som förväntas av mig i en relation. Känns som allt jag gör blir fel.
Vill hålla handen, men det går inte, vill kramas och pussas men känns stelt i kramarna och pussarna ska va över på två röda och sker ibland halvt om halvt motvilligt.
jag kan bara tala för mig själv men jag förväntar mig lite av en relation förutom att jag inte ska behöva offra för mycket av mig själv. Pussar och kramar har inte känt stela för mig. och sker det motvilligt är det inte bra.
 
Ligger och läser en bok på läsplattan. Tur att inte summan som ska betalas är viktig för handlingen.... :confused: :D
20220910_200534.webp
 
Bytte till vinterdun i natt och vaknade svettig. Hmm. Katten är iaf stormförtjust och lekte bergslejon.
Jag tog lite tjockare filt. Det tog en timme sedan sparkade jag bort filten och vaknade några timmar senare då det var kyligt igen. inatt blir det två filtar. En tjock och en tunn. I Motala var det uppehåll vägen hem förbi @Fjordfrälst regnade och hemma har det knappt regnat.
 
Jag döpte min nalle till ENGLAND. Mkt oklart 😆

Jag får kasta in handduken vad gäller umgänget ikväll. Trist men så är det.
På tal om England. Funderar på att signa upp på BritBox för att ha ngt att göra. Ngn som har och vet om det är värt? :)
Jag döpte min nalle till ENGLAND. Mkt oklart 😆

Jag får kasta in handduken vad gäller umgänget ikväll. Trist men så är det.
På tal om England. Funderar på att signa upp på BritBox för att ha ngt att göra. Ngn som har och vet om det är värt? :)
Jag ser fantastiska möjligheter för Isis och Flodis att åka till England. 🐻‍❄️🦛🧸🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

Något mer förvirrat om England skulle utlandssemestra med er.

Den där boxen skulle jag behöva googla så inget att bidra om det (den?) härifrån.
 
Dags att försöka sova. Har varit lite svårt sista veckan, så mycket att ta ställning till som man inte vill ta ställning till, men just ju skjuter vi det på framtiden och gör allt vi kan ♥️

Imorgon fortsätter pysslet i stallet, Trule får två dagar av gräsätande vilket är minst lika viktigt som att träna.
 
Skulle behöva stänga av hjärnan en stund så jag kan sova! Somnade i soffan en stund, men nu vill det sig inte…

Hjärnan snurrar, är det därför det kallas ”kär och galen?” Orkar inte med mig själv! Analyserar varje sak. Skulle den snälla kunna sluta med det?!

Ingen blir väl arg för att någon skrivit något gulligt på jobbet lixom?

F18CE566-0434-44F7-BF5E-3EA9D4D658FE.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp