Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stir fry blev bättre än väntat
20220910_185520.webp
 
Har månadens värsta gravidillamående, sitter i en fullsmockad parklek och pillar i mig pommes. Tittar på clownshow och viskar till maken att det gäller att traumatisera sina barn tidigt. Rätt mysigt ändå.

MEN ÅH jag glömde ju skriva om kvinnan från dockteatern som skrek åt en cyklist att dra åt helvete :D Det var ju ändå löken på laxen i denna fantastiska harmoni.

#levalajf
#carpardiem
#familjemys
 
Behöver du fråga så är det nog inte så.
Man känner sig älskad.
Personen bryr sig om och är noga med att man mår bra.
Både genom agerande och ord

låter så sorgligt!
har du svårt att lita på andra eller är det något annat som går fel?

Man får omtanke, varma blickar, en kram. Ett leende när man möts. Att personen blir glad av att man bara finns där. Något åt det hållet 😊
Kanske mix av alltihopa, just nu känns det långt ifrån älskad, men så har jag aldrig haft några bra erfarenheter i bagaget så kanske det är fel på mig. Kanske är jag för känslig vad vet jag. Vet inte va som är normalt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp