det är sant!Jag tänker att det är när de bryr sig utan att förvänta nåt tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är sant!Jag tänker att det är när de bryr sig utan att förvänta nåt tillbaka.
När partnern behandlar en annorlunda och bättre än en vanlig vän. När det finns värme oh omtanke i relationen.Hur vet man egentligen om man är älskad?
Jag vet inte ens hur vänner behandlar varandra…När partnern behandlar en annorlunda och bättre än en vanlig vän. När det finns värme oh omtanke i relationen.
Behöver du ställa frågan så känns det lite...tveksamt?
Jag behandlar mina vänner så gott jag kan, ringer dem när jag kan och frågar om jag kan hjälpa dem med något.Jag vet inte ens hur vänner behandlar varandra…
stackare, det låter riktigt illa!Jävla lårskav! Trots långbenta underbyxor fick jag skav igår. Nu svider det som faen så fort jag rör mig..
Ser så gott ut!Stir fry blev bättre än väntatVisa bifogad fil 99868
Men! Att det kan bli så trots cykelbyx-modell?!Jävla lårskav! Trots långbenta underbyxor fick jag skav igår. Nu svider det som faen så fort jag rör mig..
Aldrig haft sådana vänner, så inte konstigt jag inte vet.Jag behandlar mina vänner så gott jag kan, ringer dem när jag kan och frågar om jag kan hjälpa dem med något.
jag har fått skav mellan låren och kul**na och jag vet inte hur man ska råda. mer än hålla tort och rentJävla lårskav! Trots långbenta underbyxor fick jag skav igår. Nu svider det som faen så fort jag rör mig..
det är sorgligt, men jag och mina vänner är alla lite udda. även om jag inte är så praktiskt av mig så försöker jag alltid.Aldrig haft sådana vänner, så inte konstigt jag inte vet.
Jag har inga vänner alls, aldrig direkt haft heller.det är sorgligt, men jag och mina vänner är alla lite udda. även om jag inte är så praktiskt av mig så försöker jag alltid.
men om dina vänner sårar dig så kan du släppa dem. vist man kan skoja med varandra men inte såra.
Har månadens värsta gravidillamående, sitter i en fullsmockad parklek och pillar i mig pommes. Tittar på clownshow och viskar till maken att det gäller att traumatisera sina barn tidigt. Rätt mysigt ändå.
Behöver du fråga så är det nog inte så.Hur vet man egentligen om man är älskad?
låter så sorgligt!Jag har inga vänner alls, aldrig direkt haft heller.
Man får omtanke, varma blickar, en kram. Ett leende när man möts. Att personen blir glad av att man bara finns där. Något åt det hålletHur vet man egentligen om man är älskad?
Ja, trosor halvvägs ner på låret och strumpbyxor utanpå. Ändå skav högt uppe på insidan av låret..Men! Att det kan bli så trots cykelbyx-modell?!
Behöver du fråga så är det nog inte så.
Man känner sig älskad.
Personen bryr sig om och är noga med att man mår bra.
Både genom agerande och ord
låter så sorgligt!
har du svårt att lita på andra eller är det något annat som går fel?
Kanske mix av alltihopa, just nu känns det långt ifrån älskad, men så har jag aldrig haft några bra erfarenheter i bagaget så kanske det är fel på mig. Kanske är jag för känslig vad vet jag. Vet inte va som är normalt.Man får omtanke, varma blickar, en kram. Ett leende när man möts. Att personen blir glad av att man bara finns där. Något åt det hållet