Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sånt skönt problem!
Jag förstår att detta känns jättejobbigt och menar verkligen inget illa, men ett dagboksinlägg eller en egen relationstråd kanske vore bättre om du behöver skriva av dig om såhär jobbiga upplevelser i din relation, och känslorna som det triggar hos dig?Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.
Sa till honom att jag blev ledsen av det och kände mig sårad. Han menade på att han får säga sånt. Sa då att han är minst lika äcklig som ska sitta å gräva med sin jäkla tandsticka så fort vi ätit.
Försökte även fråga varför han var så undvik de på kramar/pussar annars också men det undvek han att svara på. Visste att det va för bra för att va sant.
Någon har bestämt att jag inte ska få vara lycklig…. Fan också…
Stora killen haltar efter att hundarna fick springa av sig rejält i kuperad terräng. Han har ett litet sår vid ena trampdynan men kan inte hitta något särskilt annat, så hoppas det går över. Ibland känns det som att det alltid är nåt med någon av filurerna
Är du säker på att ni ska vara tillsammans? Ni kanske ska gå och prata med någon ihop? Förhållandet verkar ju vara intensivt och bitvis problematiskt, med släkt och barn och allt det där.Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.
Sa till honom att jag blev ledsen av det och kände mig sårad. Han menade på att han får säga sånt. Sa då att han är minst lika äcklig som ska sitta å gräva med sin jäkla tandsticka så fort vi ätit.
Försökte även fråga varför han var så undvik de på kramar/pussar annars också men det undvek han att svara på. Visste att det va för bra för att va sant.
Han är respektlös och dum.Fick precis höra att jag är äcklig bara för att jag fryser om mina händer och inte får värma dom hos honom, så det har blivit att jag värmer dom innanför byxorna men utanför underkläderna.
+1 på den @TheRedLightning , du förtjänar bättre! Var inte med någon som får dig att känna såhär det är inte värt det!Han är respektlös och dum.