Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken?När man börjar kunna replikerna i serien
VännerVilken?
den har man set ett par varvVänner
Kackerin och Rattoxin, där tänkte de till ordentligtAv någon märklig anledning fick denna annons från 1923 mig att tänka på @tornblomma ....
Visa bifogad fil 99862
Oj, det har jag nog aldrig hört någon som gör själv förut! Spännande!
Det låter som jag när jag döpte mina gosedjur som liten: flodhästen Flodis, isbjörnen Isis, pandan Pandis osv i all oändlighet. Gulan bröt trenden och var döpt (med vatten och allt såklart) efter färg och inte djurslag, även om det inte kan räknas som mer kreativt. Jag kom på att de var ganska förutsägbara namn först någon gång i sena tonåren när jag rensade på vinden.Kackerin och Rattoxin, där tänkte de till ordentligt
Det låter som jag när jag döpte mina gosedjur som liten: flodhästen Flodis, isbjörnen Isis, pandan Pandis osv i all oändlighet. Gulan bröt trenden och var döpt (med vatten och allt såklart) efter färg och inte djurslag, även om det inte kan räknas som mer kreativt. Jag kom på att de var ganska förutsägbara namn först någon gång i sena tonåren när jag rensade på vinden.
Det blev en spontan och simpel trerätters här med rökt nöthjärta medan blomkålssoppan värmde sig och nu väntar den fantastiska hemgjorda crème fraîchen blandad med kakao och lite kokosblomsocker. Och salt såklart. Den ser ut att bli en hyfsad fusktryffel.
Nu ska katten och jag hitta en film eller något.
Var tvungen att googla, trodde det var typ en box med godsaker, mat, osv. Blev lite besvikenJag döpte min nalle till ENGLAND. Mkt oklart
Jag får kasta in handduken vad gäller umgänget ikväll. Trist men så är det.
På tal om England. Funderar på att signa upp på BritBox för att ha ngt att göra. Ngn som har och vet om det är värt?
Vi har BritBox. Tycker det är ganska värt vad gäller utbudet men stör mig på en grej i UXen. Testa ett tag tycker jag!Jag döpte min nalle till ENGLAND. Mkt oklart
Jag får kasta in handduken vad gäller umgänget ikväll. Trist men så är det.
På tal om England. Funderar på att signa upp på BritBox för att ha ngt att göra. Ngn som har och vet om det är värt?
Hästen jag satsade på som vinnare gick det inte bra för, det står "d" i resultatlistan, så ingen placering. Hästen jag spelade plats blev 2a! Så jag vann 477 kr eller ja 277 eftersom jag satsade 100 kr på båda.Ett bra sätt och spela Fråga min Pappa han kan i för sig mycket om trav men han lovade mig en gång om han vann på travet skulle jag få en ponny. Gissa vad han köpte på Måndag morgon Min drömhäst, just för att han i ett svagt ögonblick spelade på en häst som knappt hade en chans på pappret egentligen. Så ibland händer oväntade saker.
när någon visar att de bryr sig utan att de behöver. (jag har nog fel)Hur vet man egentligen om man är älskad?
Kan det yttra sig på andra sätt?när någon visar att de bryr sig utan att de behöver. (jag har nog fel)
jag försöker visa det genom att vara tillgänglig.Kan det yttra sig på andra sätt?
Jag tänker att det är när de bryr sig utan att förvänta nåt tillbaka.när någon visar att de bryr sig utan att de behöver. (jag har nog fel)