Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och håller koll Coach som är hängig. Han var segare än vanligt på morgonrundan och sen åt han inte upp frukosten 😔 Detta är ju matvraket deluxe så något är off, vi tar det lugnt och hoppas det blir bättre med lite TLC. I vintras spökade en trolig urinsten som släppte själv så kanske att det är något liknande.
IMG20220910150746.webp


Sjuklingen ville sova hos matte men platsen bredvid var upptagen, så det fick bli ovanpå. #50kgtyngdtäcke
 
Surfar på datorn för första gången sen ... juli? Enklare med Ipad men nu tänkte jag att datorn nog har väntande uppdateringar och det hade den så har installerat och ska stänga av sen när jag surfat klart eftersom det var några som kräver omstart.
Har Idolreprisen på på tvn.
Ätit lunch - picadelisallad. Gott.
 
Mockat hage och när jag gav upp var det fyra små ihop krattade högar kvar 😅 Det ska få gå i det andra hagarna i morgon med mest för att fölis ska få tillgång till ordentligt med gräs men i veckorna vill vi inte ha dem där nere vid vägen. För några år sedan var det någon smart människa som kasta in 50 kg äpplen ungefär, ett under att hästen inte strök med .. Ska sätta lappar - mata ej hästarna tack. Men då vi inte använder de där hagarna så mycket längre när vi har så få hästar hemma så har det inte blivit av.

Nu inta soffläge och titta på v75 från Hagmyren 😜 Ser ut att kan bli spännande lopp även om min favorit är struken idag. Den har samma pappa som min mamma mu 😍 Det är något speciellt med avkommor efter honom. Han slutade med avel förra året pga av åldern så nu ska man hålla hårt i dem man har.
 
Mockat hage och när jag gav upp var det fyra små ihop krattade högar kvar 😅 Det ska få gå i det andra hagarna i morgon med mest för att fölis ska få tillgång till ordentligt med gräs men i veckorna vill vi inte ha dem där nere vid vägen. För några år sedan var det någon smart människa som kasta in 50 kg äpplen ungefär, ett under att hästen inte strök med .. Ska sätta lappar - mata ej hästarna tack. Men då vi inte använder de där hagarna så mycket längre när vi har så få hästar hemma så har det inte blivit av.

Nu inta soffläge och titta på v75 från Hagmyren 😜 Ser ut att kan bli spännande lopp även om min favorit är struken idag. Den har samma pappa som min mamma mu 😍 Det är något speciellt med avkommor efter honom. Han slutade med avel förra året pga av åldern så nu ska man hålla hårt i dem man har.
Själv tycker jag att det känns ointressant i det bortsett från guld.
 
Nu inta soffläge och titta på v75 från Hagmyren 😜 Ser ut att kan bli spännande lopp även om min favorit är struken idag. Den har samma pappa som min mamma mu 😍 Det är något speciellt med avkommor efter honom. Han slutade med avel förra året pga av åldern så nu ska man hålla hårt i dem man har.
Ska nog också kolla, har spelat på hästar i ett lopp som går 17:50. Räknar med att jag förlorar mina 200 kr. :bag: Kan inget om trav, läste bara kommentarerna från senaste loppen och kollade oddsen.
 
Ska nog också kolla, har spelat på hästar i ett lopp som går 17:50. Räknar med att jag förlorar mina 200 kr. :bag: Kan inget om trav, läste bara kommentarerna från senaste loppen och kollade oddsen.
Ett bra sätt och spela 😅 Fråga min Pappa han kan i för sig mycket om trav men han lovade mig en gång om han vann på travet skulle jag få en ponny. Gissa vad han köpte på Måndag morgon 😍 Min drömhäst, just för att han i ett svagt ögonblick spelade på en häst som knappt hade en chans på pappret egentligen. Så ibland händer oväntade saker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp